نمایشگاه کارتون‌های مفهومی «مجید داوودی» با عنوان «فیلم‌قاب» (Film Frame) هفتم تیرماه در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه «فیلم‌قاب» که در آن کارتون‌های مفهومی «مجید داوودی» به نمایش گذاشته خواهد شد، روز شنبه هفتم  تیرماه ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.
 
لازم به توضیح است؛ داوودی از هنرمندان خلاق و سرشناس شهر مشهد است. او در کاریکاتورهایش از تکنیک‌های دیجیتال استفاده‌های خلاقانه‌یی می‌کند و با شناخت صحیح از عناصر تصویری، به سازماندهی ایده‌آل آنها می‌پردازد.وی همچنین این هنرمند خلاقیتی بارز در کشف ایده‌های نو دارد.
 
گفتنی است: مجید داوودی فعالیت در حوزه کارتون و کاریکاتور را به شکل تجربی و خودآموز از سال 83 آغاز کرد و تا کنون در بیش از 300 جشنواره معتبر داخلی و خارجی حضور داشته است.

جوایز «جوان برتر کشور» در جشنواره جوان ایرانی ـ 91، لوح تقدیر از سازمان ملل به خاطر فعالیت برای بیماران خاص در عرصه کارتون و کاریکاتور ـ  91، جایزه نقره «مارکو سارتوره» از فستیوال جهانی کارتون آماروستیکاـ 93، نفر اول جشنواره سراسری «پروانه‌های امید» با موضوع حمایت از بیماران ام.اس ـ 93، نفر دوم جشنواره سراسری «گران‌تر از طلا» 88، نفر دوم جشنواره ایمنی و فرهنگ ترافیک ـ92، نفر سوم مسابقه کاریکاتور با موضوع اچ.آی. وی 91 و دیپلم افتخار بخش کاریکاتور از نهمین و دهمین جشن تصویر سال ـ 90 و 91 برخی از مهم‌ترین افتخارات هنری او هستند.

داوودی با بسیاری از نشریات کشور نیز همکاری دارد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز 7 تا13 تیرماه، ساعت 14 تا 21 به نگارخانه نامی درخانه هنرمندان ایران مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88317484 و 88310457 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار