معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شیراز گفت: نظام پرداخت پرستاران بر اساس کارانه تغییر می کند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ میرزابیگی به مشکلات استخدام در بخش پرستاری، اشاره کرد و ادامه داد: به زودی با صدور مجوزهای داده شده نظام پرداخت پرستاران تغییر خواهد کرد و پرداخت مبتنی بر کارانه آنها وی افزود : چاره‌اندیشی برای رفع کمبود نیروهای پرستاری و برنامه‌ریزی برای متناسب‌سازی آموزش بالینی از مهم‌ترین ماموریت های 8 گانه ابلاغی وزیر بهداشت به این معاونت است.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت پرستاری برای اجرای این ماموریت‌ها بیان کرد: تهیه و تدوین سند عرضه و تقاضا، بازتعریف نقش پرستار در نظام سلامت، برنامه‌ریزی برای رفع کمبود نیروی پرستار، تثبیت جایگاه تشکیلاتی پرستاری، بازنگری در نظام پرداخت تیم سلامت از جمله جامعه پرستاری و غیره از مهمترین برنامه‌های معاونت پرستاری است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت افزود: کمبود نیرو، تعیین جایگاه پرستار در طرح تحول نظام سلامت و حل مشکل نظام پرداخت پرستاران از جمله مشکلات سازمان نظام پرستاری است که در معاونت پرستاری برای حل آن اقداماتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح تحول سلامت جایگاه ویژه‌ای برای پرستاران در نظر گرفته شده است بیان کرد: یکی از مشکلات نظام پرستاری کمبود نیرو در این بخش است که با ابلاغ طرح دانشجویی و آزمون پیش رو تاحدود بسیاری این مشکل برطرف می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تغییر ، نظام ، پرداخت ، پرستاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.