شارژری برای تلفن همراه، یک جاسوئیچی هوشمند مجهز به بلوتوث و حافظه ای همیشه همراه شما، این گجت همه ی این ابزار ها را در قالب یک وسیله در اختیار شما می گذارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چند وقتی هست که در بازاز دیجیتال شارژر های همراه را می توانید پیدا کنید، شارژر هایی که با داشتن چند باطری می توانند شما را در مواقع حساس و ضروری که به برق دسترسی ندارید و شارژ تلفن همراه تان هم در حال تمام شدن است کمک کند.



این گجت هم به نوعی شبیه به این شارژر هاست، اما فقط شارژر همراه نیست، دارای پورت بلوتوث است، این یکی از امکانت متمایز کننده ی این ابزار است، چرا که می توانید کلید های خود را به ان وصل کنید و دیگر دغدغه ی پیدا کردن آنها را نداشته باشید چرا که با کمک تلفن می توانید محل دقیق این گجت را پیدا و کلید خود را فورا پیدا کنید، این یعنی این گجت یک جاسوئیچی هوشمند هم هست.



گفتیم فقط شارژر نیست می تواند جاسوئیچی هوشمند هم باشد و علاوه بر آن یک حافظه ی قابل حمل، با اندازه های 8، 16 و 32 گیگابایت و اگر کابل شارژ خود را گم کرده اید باز هم این گجت به کار می آید این گجت کابلی برای شارژ مستقیم تلفن همراه هم است، یک ابزار و چندین کار مخلتف را می توان با آن انجام داد، پس تلفن همراه شما بدون این گجت یک چیز کم دارد.


برچسب ها: دریچه ، خبر ، تلفن ، گجت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار