بر اساس ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان خوزستان در اجرای بهینه سیاست ها و برنامه های موضوع ازدواج و خانواده و برگزاری جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی در سال 92،استان خوزستان از سوی وزارت ورزش و جوانان مقام سوم کشور را کسب نمود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت:در سال گذشته افراد فعال و خادمین حوزه ازدواج و خانواده را در سطح استان شناسایی نمودیم و طی آئینی در جشنواره پیوند آسمانی از آنها تجلیل کردیم.

ابراهیم نصیری افزود: مؤسسات يا خيراني كه براي دختران جهيزيه تهيه مي‌كنند، مسكن سازان خير، اساتيد امر آموزش و زمينه‌ساز ازدواج آگاهانه، پايدار و به هنگام، ائمه جمعه، نويسندگان، وبلاگ‌نويسان و خبرنگاران، روسای دانشگاه ها و مراكز آموزشي، مدير حوزه علميه، خطيب نماز جمعه، مديران، معاونان يا كارشناسان دستگاه های متقاضي برگزاري مراسم ازدواج جوانان، مشاوران برتر حوزه ازدواج، كتب برتر، كليپ های برتر، فيلم های برتر، برنامه های تلويزيوني برتر با موضوع ازدواج جوانان، دفترخانه برتر و فعال در حوزه ازدواج،سازمان های مردم نهاد جوانان و رئيس شعبه بانك پرداخت كننده تسهيلات وام ازدواج به جوانان، محورهاي تجليل در جشنواره پيوند آسماني بودند.

وی خاطرنشان کرد: همچنين در اين جشنواره در حوزه دستگاه‌هاي دولتي از دستگاه آموزشي برتر، دستگاه الگوساز در زمينه ازدواج آسان و دستگاه ارائه دهنده تسهيلات و امكانات ازدواج به جوانان، سمن‌ها، تشكل‌هاي غيردولتي و مؤسسات خيريه فعال در امر ازدواج جوانان نيز قدردانی شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به برپايي نمايشگاه ازدواج جوانان اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه نیز يكي از اقدامات جانبي جشنواره پيوند آسماني در استان بود که طی دو روز در پارك دولت اهواز بر پا شد.

وی بیان داشت: نمايشگاه پیوند آسمانی شامل غرفه‌هايي از دستگاه‌هاي اجرايي فعال در حوزه ازدواج، بهزيستي، كميته امداد، دانشگاه فعال در اين زمينه، سازمان‌هاي مردم‌نهاد، دفاتر خدمات مشاور ازدواج و آموزش و پرورش بود.

نصیری خاطرنشان کرد: تدوین طرح مجمع خیرین ازدواج و آموزش فراگیر مهارت های پیش از ازدواج نیز از دیگراقدامات صورت گرفته در حوزه ازدواج بود که ماحصل این فعالیت ها کسب رتبه سوم کشور را به دنبال داشت./س

برچسب ها: خوزستان ، سوم ، ازدواج ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.