کارلوس کی‌روش که پس از بازی با بوسنی قراردادش با تیم ملی ایران به پایان می‌رسد، پیشنهاد مریگری نیجریه و ساحل عاج را بررسی می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یونیون، کارلوس کی‌روش  مربی 61 ساله تیم فوتبال ایران چهارشنبه شب آخرین بازی خود با این تیم را در مقابل بوسنی و هرزگوین‌ انجام خواهد داد و پس از آن  قرارداد مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران به اتمام می‌رسد.
 
نمایندگان فدراسیون فوتبال نیجریه و ساحل عاج هر کدام به طور جداگانه و در زمان‌های مختلف در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2014 با نماینده کی‌روش وارد مذاکره شده‌اند‌.
 
بر اساس این گزارش، کی‌روش دارای تجارب مربیگری چشمگیری همراه با تیم رئال مادرید، منچستر یونایتد و تیم ملی ایران است و تاکنون پیشنهادات مختلفی از جانب فدراسیون‌های آفریقایی دریافت کرده است.
 
کی‌روش در مورد انتخاب یک تیم آفریقایی گفت: قصد دارم اولین مربی باشم که سابقه مربیگری در هر چهار قاره جهان را دارد هر چند پیشنهاداتی برای هدایت چند باشگاه برزیلی و انگلیسی داشتم اما ترجیح می‌دهم به آفریقا بروم و فعالیت در فوتبال این قاره را هم تجربه کنم.
 
وی از علاقه خود به فوتبال ایران خبر داد و افزود: هر چند تمایلاتی برای باقی ماندن من در تیم ملی ایران وجود دارد اما این امر به دلایل مالی از سوی دولت ایران حمایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرار ، داد ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار