"کلینت ایستوود" از حضور بازیگران تئاتری در فیلم "پسران جرسی" دفاع کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از  سایت ایران تئاتر، کلینت ایستوود در مصاحبه‌ای با ام‌تی‌وی از انتخاب بازیگران تئاتری در فیلم «پسران جرسی» دفاع کرد، این فیلم براساس نمایش موزیکال بسیار موفقی در برادوی ساخته شده است. ایستوود در این رابطه گفت: «به نظرم خیلی منطقی است که بازیگرانی با تجربیات بسیار غنی در نسخه نمایشی در فیلم بازی کنند.»
 
این بازیگر و کارگردان کهنه‌کار ادامه داد: «بازیگران چهره اگر برای نقشی مناسب باشند، گزینه عالی هستند، اما استفاده از یک بازیگر چهره فقط به خاطر چهره بودنش الزاما نکته مثبتی نیست.»
 
در فیلم «پسران جرسی» جان لوید یانگ بازیگر برنده جایزه تونی نقش فرانکی والی را بازی می‌کند که در نسخه اصلی تئاتری «پسران جرسی» هم حضور داشت. دیگر بازیگر این فیلم اریک برگن است که در اجرای نمایش در لس آنجلس و لاس وگاس حضور داشته است. مایکل لومندا هم که در نشنال تور در این نمایش باز ی کرده، در فیلم هم نقش آفرینی می کند. تنها بازیگر اصلی فیلم که در نمایش آن حضور نداشته، وینسنت پیاتزا است که نقش باب گادیو را بازی می‌کند، این بازیگر با بازی در سریال «امپراتوری اسکله چوبی» به شهرت رسید.
 
فیلم «پسران جرسی» از جمعه 20 ژوئن روی پرده رفته و با استقبال نه چندان گرم منتقدان روبرو شده است.
 
منبع: برادوی / 20 ژوئن

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار