رئیس هیات اسکی همدان گفت: همدان ، شهریور امسال میزبان مسابقات چهارجانبه اسکی چمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ کاظم عرب با اعلام این مطلب افزود: پیست اسکی چمن همدان یکی از پیست های استاندارد کشور بوده و به تایید فدراسیون جهانی نیز رسیده است.
وی ادامه داد: این پیست  600 متر طول دارد و در حال حاضر با داشتن هتل مجهز و دستگاه بالابر و طبیعت بکری که دارد پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
رئیس هیات اسکی همدان یکی از برنامه های هیات اسکی همدان را میزبانی مسابقات دانست و افزود: میزبانی مسابقات ، نقش موثری در پیشرفت اسکی استان و معرفی در آن در کشور و حتی جهان دارد و به همین علت همدان در شهریور امسال میزبان مسابقات چهارجانبه اسکی چمن خواهد بود.
عرب درخصوص برگزاری کلاس های مربیگری و داوری نیز گفت: یکی دیگر از برنامه هیات برگزاری کلاس های مربیگری و ارتقا آن است و سال گذشته یکی از بالاترین آمار برگزاری کلاس و آموزش را در کشور داشتیم.
وی استعداد یابی را یکی از مهمترین اهداف هیات در توسعه اسکی استان دانست و افزود: سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش 181 دانش آموز در هیات اسکی استان آموزش دیدند و می توانیم در آینده با حضور این ورزشکاران شاهد رشد و قهرمانی اسکی استان در کشور باشیم.
رییس هیات اسکی همدان ادامه داد:  همکاری خوبی بین هیات اسکی و آموزش و پرورش استان وجود دارد و امسال نیز قطعا این روند را ادامه خواهیم داد ./ب
برچسب ها: اسکی ، چمن ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.