کمپانی بلک بری همچنان در حال تلاش برای خروج از بحران است، و با معرفی محصولات جدید قصد دارد تا سریع تر از بحران موجود خارج شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این دو اسمارت فون که کلاسیک و پاسپورت نام گرفته اند، همانند بقیه ی محصولات بلک بری از شاخصه های این برند بهره می برند، به عنوان مثال هر دو محصول به صفحه کلید QWERTY مجهز شده اند و بلک بری امیدوار است با فروش این دو اسمارت فون مقداری وضعیتش بهبود پیدا کند.
تصویر
اسمارت فون پاسپورت به یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 1440 در 1440 پیکسل مجهز شده است و از یک پردازنده ی اسنپ دراگون 800 به همراه 3 گیگابایت رم در بخش سخت افزار استفاده می کند، دوربین این اسمارت فون به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده است و همچنین یک باتری 3450 میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز این محصول را برعهده گرفته است. بارز ترین ویژگی پاسپورت، استفاده از یک کیبورد متفاوت است که فاقد کلیدهای مربوط به اعداد و کارکترهای مربوط به علامت گذاری می باشد است که برای دسترسی به این کارکترها باید کلیدها را فشار داده و کارکتر مورد نظر را از میان گزینه های موجود انتخاب کنیم. پاسپورت شهریور ماه سال جاری روانه ی بازار خواهد شد.
تصویر
محصول بعدی که کلاسیک نام دارد یک اسمارت فون میان رده به شمار می رود که با کدنام Q20 نیز شناخته می شود، این محصول نیز به یک کیبورد مانند آنچه در دیگر محصولات بلک بری به کار رفته است، مجهز شده است و در کنار تاچ پد تعبیه شده در آن تداعی کننده ی محصولات قبلی بلک بری می باشد، این اسمارت فون به صفحه نمایش 3.5 اینچی مجهز شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار