فرمانده انتظامي هرمزگان از تشديد اجراي طرح کنترلي محورهاي مواصلاتي استان و کشف بيش از يک تن انواع موادمخدر در سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار"رضا محمدي يگانه" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با موادافيوني و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با موادمخدر استان در سه روز اخير با انجام اقدامات اطلاعاتي و تشديد کنترل محورهاي مواصلاتي استان ضمن توقيف 10 دستگاه خودرو و موتورسيکلت حامل موادمخدر موفق شدند يک تن و 151 کيلو و 938 گرم انواع موادمخدر، شامل 498 کيلوگرم حشيش، 52 کيلوگرم هروئين، 601 کيلو و 938 گرم ترياک و 250 عدد قرص متادون را کشف کنند.
 
وي افزود: در اين رابطه 20 تن از سوداگران مرگ دستگير که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.
 
فرمانده انتظامي هرمزگان با تاکيد بر اقتدار و اشرافيت اطلاعاتي پليس در جاي جاي نقاط استان، از همکاري و مشارکت خوب مردمي با پليس در شناسايي و دستگيري مجرمان و پاکسازي محلات آلوده، قدرداني و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه بي نظمي، خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلي و ديگر کالاهاي ممنوعه، توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز مراتب را از طريق تلفن 110 اطلاع تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان و مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار