معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه گفت: تمام دستگاه‌های تخصصی مکلف به انجام وظایف خود در قبال مسائل و مشکلات عشایر هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مهین ارجمندی صبح امروز در جمع شماری از عشایر شهرستان فیروزکوه، هدف از برگزاری نشست شورای عشایر شهرستان فیروزکوه و گردهمایی عشایر این شهرستان را جهت بررسی مسائل و مشکلات عشایر فیروزکوه دانست.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی و شهرستانی باید توجه جدی به رفع مشکلات عشایر شهرستان فیروزکوه داشته باشند، افزود: عشایر با حضور پررنگ و همیشگی خود در تمام صحنه‌ها، نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کنند پس تمام دستگاه‌ها مکلف به انجام وظایف خود در قبال مسائل و مشکلات عشایر هستند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه عنوان کرد: لازم است مسئولان مربوط در جهت تامین نیازهای عشایر فیروزکوه، همکاری و فعالیت جدی داشته باشند و در راستای تامین حداقل معیشت این قشر تلاش مضاعفی انجام شود.

ارجمندی تاکید کرد: دستگاه‌ها و اعضای شورای امور عشایر باید اهتمام ویژه‌ای به پیگیری مصوبات نشست‌ها داشته باشند.

فریبا ملاجعفری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه نیز در این نشست خواستار شد: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان فیروزکوه برای ارائه خدمات بهداشتی به نقاط مختلف عشایری شهرستان، یک دستگاه خودروی کمک‌دار تنها برای فصلی که این خدمات ارائه می‌شود در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه قرار گیرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فیروزکوه ، عشایر ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.