رکاب‌زنان بیست و نهمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان در مرحله پنجم رقابتشان را از سرعین آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در این مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان که در مسیر سرعین تا بستان‌آباد برگزار می‌شود رکاب‌زنان مسیر 114 کیلومتری را طی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه آغاز مرحله پنجمین تور بین‌المللی درچرخه‌‌سواری آذربایجان اظهار داشت: ما دیروز شاهد رقابت دوچرخه‌‌سواران در محور کلیبر تا مشگین‌شهر و حضور در آبگرم قینرجه بودیم که مساحت 186 کیلومتری در این مسیر طی شد.

ایوب بهتاج گفت: در این مرحله رحیم امامی از تیم پیشگامان کویر یزد جایگاه نخست قرار گرفت و شرکت‌‌کنندگان در این تور بعد از شناسایی با ظرفیت‌ گردشگری مشگین‌شهر به سرعین منتقل شدند تا مرحله بعدی را از شهر سرعین آغاز کنند.

وی افزود: در این تور بین‌المللی نیمه حرفه‌ای اردبیلی‌ها میزبان خوبی برای رکاب‌زنان بودند به طوری که هم دیروز در مشگین‌شهر و هم امروز در سرعین و نیر شاهد استقبال اهالی از این رکاب‌زنان بودیم که امیدواریم در سال‌های آینده با وضعیت مطلوب در این فرایند روبه‌رو شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: این رکاب‌‌زنی‌ها برای بیست و نهمین دوره و با ارتقای رتبه در شش مرحله برگزار می‌شود که مرحله آخر آن فردا در مسیر تبریز برگزار شده و در هتل پتروشیمی تبریز از برترین‌‌ها تجلیل می‌شود.

بهتاج در ادامه افزود: در این رقابت‌ها از 17 کشور دنیا و هفت تیم داخلی حضور داشتند که در مدت شش روز مسیرهای مختلف استان‌های آذری را رکاب زدند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، تور ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.