مدیر کل روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به وجوه مشترک بسیج و صدا و سیما، گفت: تشکل مردمی بسیج و صدا و سیما مکمل هم هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، اسماعیل احمدی در نشستی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، درباره برنامه ریزی برای فعالیت های مشترک بسیج و رسانه ملی، گفت: بسیج و رسانه ملی به دلیل اتصال به مقام معظم رهبری وجوهات مشترکی با هم دارند.

وی با بیان اینکه این دو نهاد از داخل و خارج مورد هجمه قرار می گیرند و تضعیف آنها در دستور کار دشمنان نظام اسلامی است، افزود: اهداف بسیج و رسانه با هم محقق می شود و بطور کلی تشکل مردمی بسیج و صدا و سیما مکمل هم هستند.

احمدی با اشاره به اینکه بستر سازی برای حضور مردم در صحنه های انقلاب یکی از برنامه های مشترک بسیج و صدا و سیما است، خاطر نشان کرد: نهاد مردمی بسیج و رسانه ملی بازوان توانمند ولایت هستند که باید با تقویت همدیگر عملکرد خود را گسترش دهند.

در این جلسه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به همکاری بسیار خوب صدا و سیمای کرمان با بسیج استان، گفت: تفکر مدیران ما در صدا و سیما تفکر بسیجی است و بدلیل وجود همین تفکر، کار بسیج را از خودشان می دانند.

حجت الاسلام سید جواد موسوی با اشاره به برگزاری آئین جمع خوانی قرآن کریم در کرمان و شهر بم، افزود: روزانه بین هزارو 500 تا دو هزار نفر در این آئین شرکت می کنند که حضور بسیجیان در اقشار مختلف غیر قابل انکار است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه آماده انجام فعالیت های مشترک با بسیج هستیم، گفت: آئین جمع خوانی قرآن کریم یکی از برنامه های مشترک قرآنی است که در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: جلوه های ارتباط با قرآن و اهل بیت (ع) در بسیج مشاهده می شود و بسیج یک مجموعه کاملا اعتقادی، انقلابی و قرآنی است./س


برچسب ها: بسیج ، صداوسیما ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.