استاندار اصفهان اعلام كرد: ميانگين تحويل واحدهاي مسکن مهر به متقاضيان در استان اصفهان 22 درصد از ميانگين کشوري بالاتر است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رسول زرگرپور در شصت و نهمين جلسه شوراي مسكن استان عنوان نمود: خوشبختانه ميانگين تحويل واحدهاي مسکن مهر به متقاضيان دراين استان حدود 75درصد مي‌باشد که 22درصد از ميانگين کشوري بالاتر است.

استاندار اصفهان افزود: براساس سياست هاي دولت تدبير و اميد و به عنوان نماينده دولت در استان خود را ملزم به تکميل و تحويل واحدهاي باقيمانده مي دانيم.

وي حل نشدن مشكلات بيمه، ‌مشكلات ماليات پروژه هاي 99 ساله و سه جانبه و عدم اجراي بعضی از تأسيسات زيربنايي و روبنائی از جمله تأسیسات آموزشی و بهداشتی برخي طرح ‌هاي بزرگ را از جمله مشكلات عمده مسكن مهر استان برشمرد.‌

وي اظهار داشت: لازم است آماري از تأسيسات روبنايي اجرا نشده تهيه شود و مكاتبات لازم با مقامات در خصوص تبعات عدم اجراي آن صورت پذيرد.

استاندار اصفهان بر فعال شدن مجدد كارگروه فني ذيل شوراي مسكن تأكيد كرد و افزود: در مسكن مهر استان اصفهان دو رويداد رخ داده كه در ديگر استان ها اتفاق نيفتاده است.

وي اضافه نشده محدوده جديد به محدوده تعريف شده براي مسكن مهر و اقدام به ساخت واحدهاي تعهد شده در آن و همچنين تحويل حدود 75 درصدي واحدها به متقاضيان كه از ميانگين كشوري بالاتر است را شايسته تقدير دانست.

رسول زرگرپور در ادامه به تشريح ديگر وظايف شوراي مسكن پرداخت و يادآور شد: مسكن، موتور محركه اشتغال است كه مي تواند در حفظ سرمايه ها و منابع مؤثر باشد.

وي بر لزوم استاندارد سازي مصالح ساختماني تأكيد كرد و افزود: همانگونه كه نظام مهندسي ساختمان از شوراي مسكن و مديران انتظاراتي دارد، ما نيز انتظار داريم كه كارشناسان اين مجموعه، نظارت خود را بهتر و بيشتر نمايند. /س


 

برچسب ها: اصفهان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.