مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: احداث پالایشگاه در مازندران مشکل ساز خواهد بود.

 

ناصر مهردادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : از مشکلات اساسی که در استان وجود دارد بحث محور توسعه استان است مبنای توسعه استان مشخص نیست که در کدامیک از بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات است.

وی با بیان اینکه باید بزرگان ، اساتید دانشگاه و اندیشمندان این مسئله را حل کنند، تصریح کرد: با شعار نمی‌توان حرف زد، نمی‌توان گفت که کنار یک مکان گردشگری زیبا یک مجموعه صنعتی می‌توان داشت اگر این حرفها بیان شود به اعتقادم شعارهای احساساتی است.

مدیرکل محیط زیست مازندران با طرح این مطلب که چند درصد ازشهرک های صنعتی استان دارای تصفیه خانه اولیه فاضلاب است گفت: هفت شهرک صنعتی استان دارای تصفیه خانه اولیه فاضلاب است

وی افزود : مابقی شهرک های صنعتی استان به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند تصفیه‌خانه ایجاد کنند .

مهردادی با بیان اینکه احداث پالایشگاه در مازندران مشکل ساز خواهد بود گفت: اماحالا به هر دلیلی مجوز احداث پالایشگاه را صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی وجود دارد که می تواند استان ما را دگرگون کند و همچنین می تواند باعث سود آوری بسیاری شود و مشکلی هم برای استان ایجاد نکند.

مدیرکل محیط زیست مازندران به مجوزهای صادر شده برای صنعت طی سال های اخیر اشاره کرد و افزود: همان‌طور که می‌بینیم مشکلات استان حل نشده است.

وی اظهار داشت: در حاضر به دلیل چالش های زیست محیطی خاک ،دریا ،رودخانه و جنگل ما دچار مشکل است ./س

برچسب ها: احداث ، مازندران ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.