حاصل تلاش دومین روز از نهمین دوره رقابت‌هاي کاراته قهرماني دانشجويان جهان در مونته نگرو یک مدال نقره ، يك برنز برای دانشجویان ایرانی بود.

صاحب الزماني رييس انجمن كاراته دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت :در دومین روز از برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان جهان که در کشور مونته نگرو در جریان است کاروان دانشجویان ایران دو مدال نقره و برنز توسط رزیتا علی پور و  ذبیح اله پورشیب کسب کرد.  

وي افزود :ذبیح اله پورشیب در وزن منهای 84 کیلوگرم پس از یک دور استراحت، در مبارزه نخست مقابل "رودریکو اریک " از برزیل یک بر صفر پیروز شد. پورشیب در گام دوم 6 بر 3 مقابل ابراهیم عبداله از مصر نتیجه را واگذار کرد اما با راهیابی این کاراته کا به فینال این وزن، او مبارزات خود را در گروه بازنده ها پیگیری کرد .  

پورشیب در این مرحله با پیروزی 5 بر صفر برابر "آنتون ایساکا" از بلاروس و 4 بر صفر مقابل "ایلا گرانووسف" از روسیه به همراه کاراته کا ژاپنی بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این وزن مقدونیه و مصر اول و دوم شدند .  

صاحب الزماني تصريح كرد :امروز دیگر نماینده کشورمان ابراهیم حسن بیگی در وزن منهای 75 کیلوگرم به روی تاتامی رفت که در نخستین مبارزه مقابل حریفی از مقدونیه 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابتها حذف شد .  

همچنین در بخش بانوان در وزن منهای 61 کیلوگرم بانوان رزینا علیپور پس از 4 پیروزی برابر آلمان، ترکیه، انگلستان و چین تایپه در فینال نتیجه را یک بر صفر به حریف اسلواکی واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت . در این وزن " امی کانل" از انگلیس و "لیلی هیورتاولت" از فرانسه با شکست حریفان خود در جدول رده بندی موفق به کسب مدال برنز شدند .  

وي تصريح كرد :در وزن منهای 68 کیلوگرم الهه رضازاده در مقابل حریف کشور فرانسه بازی را واگزار کرد و از دور رقابتها کنار رفت ،البته در اولین روز مسابقات دانشجویان جهان، تیم ایران توسط حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده به دو مدال برنز رسید .  



انتهای پیام/
 
برچسب ها: کاراته ، دانشجو ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار