مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: آغاز رایزنی دوباره معاونین ظریف و اشتون ساعت 10:30 صبح به وقت وین/ پیشنهاد 1+5 مواضع حداکثری تندروترین اعضای گروه است، توصیه امام(ره) به ملت‌های ستم‌دیده: دست‌های ناپاک عمال ابرقدرت‌ها در اراده آهنین ملت‌های مظلوم رخنه نکند، یک منبع آگاه: روسیه و چین در مورد تعداد سانتریفیوژها جانب ایران را نگرفتند و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


آغاز رایزنی دوباره معاونین ظریف و اشتون ساعت 10:30 صبح به وقت وین/ پیشنهاد 1+5 مواضع حداکثری تندروترین اعضای گروه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/27/2348362_166.jpg
یک منبع آگاه در جریان مذاکرات گفت: روسیه و چین در مورد تعداد سانتریفیوژها و محدود کردن برنامه اتمی ایران که از مواضع مورد اختلاف ایران و 1+5 است جانب ایران را نگرفته و باعث شگفتی تیم مذاکره کننده کشورمان شده‌اند.

تلاش دولت برای ارائه سیاست‌های تشویقی در سرمایه‌گذاری‌ها/بهره‌برداری از 67 طرح استان لرستان در سال 93

"دستاوردهای سفر دولت به استان لرستان" شب گذشته ( 29 خرداد) با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در برنامه گفتگوی ویژه خبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توصیه امام(ره) به ملت‌های ستم‌دیده: دست‌های ناپاک عمال ابرقدرت‌ها در اراده آهنین ملت‌های مظلوم رخنه نکند

من اكنون به ملت‌های شریف ستمدیده و به ملت عزیز ایران توصیه می‌كنم كه از این راه مستقیم الهی، محكم و استوار پایبند بوده و دست‌های ناپاك عمال ابرقدرت‌ها، چه عمال خارجی و چه عمال داخلی بدتر از خارجی، تزلزلی در نیت پاك و اراده آهنین آنان رخنه نكند.

یک منبع آگاه: روسیه و چین در مورد تعداد سانتریفیوژها جانب ایران را نگرفتند

یک منبع آگاه در جریان مذاکرات گفت: روسیه و چین در مورد تعداد سانتریفیوژها و محدود کردن برنامه اتمی ایران که از مواضع مورد اختلاف ایران و 1+5 است جانب ایران را نگرفته و باعث شگفتی تیم مذاکره کننده کشورمان شده‌اند.

دیدار دوباره عراقچی و اشمید امروز ساعت 10:30 به وقت وین
معاونان وزیر امور خارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت 10:30 به وقت وین دیدار خواهند کرد.

بسیج اساتید مقام نخست جشنواره حلقه‌های صالحین را کسب کرد

سازمان بسیج اساتید کشور مقام نخست جشنواره حلقه های صالحین بسیج را از آن خود کرد.

اعلام نتیجه بررسی دارایی برخی از مسئولان سابق کشور/مجرم شناخته شدن نشریه "اتفاق نو"
مهمترين رويدادهای دستگاه قضا طی هفته گذشته، آخرین وضعیت لایحه جامع وکالت، آخرین وضعیت پرونده عاملان ترور دادستان زابل، مجرم شناخته شدن نشریه "اتفاق نو"، آخرین وضعیت لایحه پلیس قضایی، عدم همکاری بابک زنجانی با قوه قضاییه، به مرحله تجدیدنظر رسیدن کمتر از 30 درصد احکام در دیوان عدالت اداری، اعلام نتیجه بررسی دارایی برخی از مسئولان سابق کشور و... بود.

آیت‌الله ایمانی و زاکانی در شیراز سخنرانی می‌کنند

سازمان بسیج اساتید استان فارس فردا 31 خرداد مراسمی را به مناسبت روز بسیج اساتید برگزار می‌کند.

آیا تطویل مذاکرات به نفع کشورمان است؟

سفیر سابق ایران در اسپانیا و کوبا طی یادداشتی به بررسی روند نگارش متن پیش‌نویس توافقنامه هسته‌ای و احتمال تمدید زمان مذاکرات برای مدت طولانی‌تر و تاثیر آن بر گفتگوهای ایران و 1+5، پرداخت.

گروهک تروریستی تکفیری- بعثی تهدیدی برای کشورهای غربی است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه از نیروهای کشورهای غربی در گروهک تروریستی-تکفیری بعثی حضور دارند، گفت: این گروهک در آینده می‌تواند در کشورهای منطقه و همچنین کشورهای غربی مشکلات جدی را به وجود آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار