ال‌جی الکترونیکس، پس از رونمایی از سه تبلت جدید در ماه می، عرضه تبلت‌های جدیدش را اعلام کرد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، در اروپا عرضه تبلت G Pad 7.0 آغاز شده و به دنبال آن G Pad 8.0 و G Pad 10.1 در چند هفته‌ آینده وارد بازار خواهند شد.

تبلت های جدید G Pad تعادل مناسبی بین عملکرد، مشخصات و قیمت را برقرار می‌کند که خلاء بین تبلت‌های ساده و پیشرفته را پر خواهند کرد.

هر سه تبلت دارای پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و نمایشگر True IPS HD 800×۱۲۸۰ هستند.این تبلت ها در رنگ‌های سیاه، سفید، قرمز، نارنجی و آبی ارائه می‌شود.
 
کوچک‌ترین تبلت ال‌جی، G Pad 7.0 یک مرکز سرگرمی قابل انتقال برای کاربران به حساب می‌آید. G Pad 8.0 ال‌جی تبلتی با ابعاد متوسط است که تجربه سرگرمی چندرسانه‌ای و قابلیت‌‍‌های چندکاره را ارائه می‌دهد. تبلت G Pad 10.1 از نمایشگر بزرگی بهره می‌برد که با باتری ۸ هزار میلی‌آمپر کار می‌کند.

رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس، در رابطه با این تبلت‌ها گفته است: «ال‌جی نیازهای متفاوت مردم را درک می‌کند و می‌خواهد برای مشتریان گستره‌ای از گزینه‌های مختلف در ابعاد، ظاهر و قیمت‌های جذاب را فراهم کند که شامل بهترین‌های فناوری‌های ال‌جی است. با جدیدترین تبلت‌های ما، مشتریان می‌توانند دستگاهی را پیدا کنند که با سبک زندگی و نیازهای آنها هماهنگی بیشتری داشته‌باشد.»

در این سه تبلت صفحه ‌کلید هوشمند و پنجره دوگانه نیز تعبیه شده است. صفحه‌کلید هوشمند، که به عنوان یک فناوری اصلی در گوشی G3 - جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی - به کار رفته است، خطاهای تایپی را تا ۷۵ درصد از طریق ردیابی و تحلیل عادات تایپ و حدس زدن چیزی که کاربر می‌خواهد تایپ کند کاهش می‌دهد. پنجره دوگانه می‌تواند صفحه را تقسیم کند و دو برنامه کاربردی را همزمان اجرا کند و راحت‌تر از همیشه از قابلیت چندکاره بهره برد.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار