قوچان نژاد:

چیزی برای از دست دادن نداریم/ امیدوارم به آرژانتین گل بزنم

قوچان نژاد در مصاحبه با سایت اختصاصی فدراسیون جهانی گفت: هیچ وقت از نظر ذهنی قوی تر از این نبوده ایم و در بازی با آرژانتین هم چیزی برای از دست دادن نداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت فدراسیون جهانی فوتبال در ابتدای مصاحبه ای اختصاصی با رضا قوچان نژاد مهاجم اصل تیم ملی ایران نوشت: شکی در این نیست که علیرضا حقیقی دروازه بان ایران در دیدار با نیجریه روز شلوغ تری داشت اما بقیه تیم ایران هم نشان دادند که به خوبی از نظر تاکتیکی آموزش دیده اند. رضا قوچان نژاد هم در این میان خستگی ناپذیر کار می کرد و با وجود عدم موفقیت در زدن گل با 7.5 امتیاز در جدول بهترین بازیکنان از برخی نام های بزرگ حتی لیونل مسی هم بالاتر بود.

بازیکن 26 ساله تیم ملی ایران خوشحالی خود را از امتیاز به دست آمده ابراز کرد و گفت: بازی واقعا سختی با نیجریه داشتیم. می دانستیم که نیجریه از نظر فیزیکی قوی تر است اما این جلوی عملکرد خوب ما را نگرفت. ما به طور مداوم روی این تیم فشار آوردیم و از نظر تاکتیکی این تیم را فلج کردیم.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم هم عملکرد قوچان نژاد را تحسین کرد و گفت: "با وجود اینکه رضا در موقعیت های زیادی خود را در خط حمله تنها می دید اما موفق به ایجاد فشار روی دروازه حریف شد. من تحت تاثیر بازی وی قرار گرفتم و مطمئنم که بازیکنان دیگر در دیدار مقابل آرژانتین بیشتر حمایتش می کنند."

کاملا آماده بازی با آرژانتین هستیم

قوچان نژاد می گوید: امتیاز آن بازی به ما اعتماد به نفس داد. از نظر ذهنی هیچ وقت بهتر از این نبوده ایم. ما موفق به گل زدن نشدیم اما هر کاری را که خواسته شده بود انجام دادیم. حالا از نظر ذهنی و فیزیکی آماده بازی با آرژانتین هستیم و امیدوارم موفق به گلزنی شوم.

قوچان نژاد اعتقاد دارد که تمام فشار روی آرژانتین و به خصوص لیونل مسی است و هیچ انتظاری از ایران در این بازی وجود ندارد به این ترتیب هر امتیازی مقابل آرژانتین برای ایران قدم بزرگی قبل از بازی با بوسنی و هرزگوین به شمار می رود.

ملی پوش ایران ادامه می دهد: ما تنها باید از بازی لذت ببریم و تک تک دستورات مربی را اجرا کنیم. بدون شک ایران هیچ چیزی برای از دست دادن در بازی با آرژانتین ندارد. آرژانتین یکی از مدعیان این جام است در حالی که اوضاع برای ما اینطور نیست. تمام فشارها روی این تیم خواهد بود و ایران تنها باید قابلیت های خود را مقابل این تیم نشان دهد، همان کاری که مقابل نیجریه انجام دادیم.

ایران 4 بار از 5 رویارویی مقابل بوسنی را با برد تمام کرده است و حتی در صورت شکست مقابل آرژانتین هم شانس صعود برای تیم وجود دارد اما قوچان نژاد حاضر به حساب باز کردن روی این موضوع نیست و می گوید: این جام جهانی است و به هیچ وجه نمی توان به بازی ها اینگونه نگاه کرد. مهمترین موضوع برای ما رویارویی با آرژاتین است. ابتدا باید نتیجه خوبی از این بازی بگیریم و بعد به فکر صعود باشیم.

قوچی مسی و همکارانش را نادیده نمی گیرد اما تنها به گذراندن توپ از سرجیو رومرو و پیدا کردن راهی برای گل زدن فکر می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قوچان نژاد ، تیم ملی ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
نه با ارژاتین مساوی کن بوسنی رو ببر
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
خداقوت به همه دلاور مردان افتخار آفرین...
احسنت به آقای رضای گل که حرفاشون سراسر انرژیو امید بود واسه هموطناش...
خداپشتو پناه همگیتون
منتظریم گل بکارین حسابی
یاعلی
United States of America
حسین
۲۰:۵۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
خدا کنه کیروش بمونه
آخرین اخبار