ستاره بسکتبال آمریکا در حاشیه جام جهانی فوتبال از آمادگی کامل خود برای بازی خبر داد و قهرمانی سن آنتونیو را درس بزرگی برای همه دانست که چطور یک گروه با اهداف بزرگ کنار هم جمع شده و به هدف می رسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کوبی برایانت ستاره تیم بسکتبال لیکرز که برای تماشای بازی های جام جهانی فوتبال به برزیل رفته است در مصاحبه با خبرنگار برزیلی تاکید کرد که بعد از مصدومیت سنگین فصل گذشته، سلامتی کامل خود را به دست آورده و 100 درصد آماده است.

تیم لیکرز یکی از بدترین فصل های تاریخ خود را بدون برایانت پشت سر گذاشت اما برایانت تاکید می کند: فصل سختی را پیش رو داریم اما زندگی بدون چالش چه معنی دارد؟ من این تابستان به سختی کار می کنم، باشگاه هم همین کار را انجام می دهد تا تیم خوبی برای فصل بعد داشته باشیم.

ستاره لیکرز می گوید: از تیم فصل قبل تا به حال تنها سه بازیکن شامل خود من قرارداد بسته اند و فعلا مربی هم نداریم بنابراین کار باشگاه مانند این است که همه چیز را از ابتدا شروع می کنیم و یک تیم جدید می سازیم.

فوتبال ورزش مورد علاقه ام است

برایانت که هنوز برای تماشای بازی های فوتبال در برزیل به سر می برد در مصاحبه با سایت فیفا هم اشاره کرد: من در ایتالیا بزرگ شده ام و از 6 تا 14 سالگی در این کشور فوتبال بازی می کردم. فوتبال ورزش مورد علاقه ام است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال آمریکا قرعه سختی دارد اما فوتبال در کشور ما در حال رشد است و مطمئنم تیم از پس چالش این جام بر می آید. در مجموع هم به نظرم برزیل و آرژانتین به فینال می رسند هر چند که آلمان هم تیم واقعا قدرتمندی است.

کوبی از قهرمانی سن آنتونیو در nba هم گفت: سن آنتونیو واقعا مستحق قهرمانی بود. این درس بزرگی برای همه بود که چطور وقتی عده ای هدف بزرگ را دنبال می کنند کنار ههم جمع می شوند. برای اسپرز خوشحالم. این برای ما هم یک انگیزه به حساب می آید که فصل بعد چننی الگویی را دنبال کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوبی ، برایانت ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار