بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد بعد از مصدومیتی که به اندازه حداقل دو سال پیشرفتش را به تاخیر انداخت، بهترین سال بسکتبالی خود را در این فصل گذراند.

 آرمان زنگنه که در میان بازیکنان جوان مورد توجه در لیگ امسال قرار داشت، همراه با چند هم تیمی خود به اردوهای تیم ملی هم دعوت شد و حتی بحث از احتمال حضور او در تیم ملی الف هم وجود دارد. زنگنه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از تفاوت فصلی که با توزین الکتریک به بسکتبال معرفی شد و فصل قبل گفت: دوران بازی در توزین هم واقعا خوب بود اما پایان آن با مصدومیت بسیار بد تمام شد اما این فصل در مهرام بهترین دوران بازی ام را پشت سر گذاشتم.

در تهران بیشتر دیده می شویم

بازیکن 21 ساله تیم ملی تاکید می کند: امسال چون در تهران هم بازی می کردیم، بیشتر دیده می شدیم. ضمن اینکه با کمک مصطفی هاشمی فرصت های بسیار خوبی هم برای بازی پیدا کردیم و به همین دلیل هم دوست دارم از هاشمی به خاطر تمام زحمات این فصل تشکر کنم.

زنگنه در مورد نبود بازیکنان اصلی در مقاطعی از فصل که به نفع جوانان مهرام شد، اشاره کرد: طبیعتا در زمانی که چند بازیکن اصلی تیم نبودند ما بیشتر بازی می کردیم اما در زمان بودن آنها هم کمک زیادی به ما شد به خصوص اوشین ساهاکیان که بعد از اتمام مصدومیتش در تیم به من کمک می کرد.

در میانه راه انگیزه ام را از دست می دادم

بازیکن 202 سانتی متری تیم ملی از مصدومیت شدید چند سال قبل خود می گوید: آن مصدومیت در پایان دوران توزین الکتریک واقعا سنگین بود و حداقل دو سال پیشرفت بسکتبالی من را به عقب انداخت. باید از خانواده ام تشکر کنم که در آن مدت واقعا حمایتم کردند و اجازه نا امید شدن را به من ندادند وگرنه خیلی زود انگیزه هایم را در میانه کار از دست می دادم.

زنگنه که بعد از مصدومیت یک سال هم در تیم همیاری زنجان بازی کرد در مورد آن دوره تاکید می کند: زمانی که به زنجان رفتم، مصدومیتم گذشته بود اما فرصت بازی کمی پیدا کردم. آنجا هم شرایط خود را داشت و یکی از مهمترین مشکلاتی که اجازه کار نمی داد بحث مدیریتی بود. شرایط خاص دیگری هم در داخل شهر وجود داشت که حالا جای گفتن آن نیست.

فوروارد مهرام تجربه حضور در تیم ملی بزرگسالان را هم فرصت بزرگی می داند و تاکید می کند: قبلا در تیم های پایه و جوانان حضور داشتم. یک بار هم در سال 90 به تیم ب دعوت شدم و تجربه قبلی در رده بزرگسالان را دارم. به نظرم تشکیل تیم ب در این فصل هم فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است.

گفتنی است دور بعدی اردوهای تیم ملی با تفکیک دو تیم الف و ب از 31 خرداد آغاز می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرمان ، زنگنه ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار