خیلی‌ها بر این باور بودند که برزیلی‌ها در هفته دوم رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 با استفاده از امتیاز میزبانی می‌تواند لقب اولین صعود کننده به مرحله حذفی را از آن خودش کند اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از تیم‌های ملی هلند، کرواسی و شیلی که صعود خود را به مرجله حذفی رقابت‌های جام جهانی 2014 قطعی کردند حالا نوبت به تیم‌های ملی ساحل عاج و کلمبیا رسیده تا پس از پیروزی در بازی اول خود در جام جهانی به مصاف یکدیگر بروند و در صورت پیروزی تکلیف اولین صعود کننده از گروه C را مشخص کنند.

نتایج چند روز اخیر بازی‌ها نشان داده هرچه بازی‌ها روبه جلو می‌رود بیشتر احتیاط در دستور کار تیم‌ها قرار می گیرد و همین موضوع باعث می‌شود بازی‌ها کم گل‌تر دنبال شود.

2 تیم ملی کلمبیا و ساحل عاج برای اولین بار در تاریخ فوتبالشان است که به مصاف یکدیگر می‌روند.

کلمبیایی‌ها در بازی اولشان با اندیشه‌های خاص پکرمن آرژانتینی موفق شدند تیم ملی یونانی را که ید طولانی در پدیده شدن دارد را شکست دهند و حالا امیدوار باشند که در این بازی هم به پیروزی رسیده و جواز حضور در مرحله بالاتر را کسب کنند.

البته کلمبیایی‌ها قطعا کار بسیار سختی را مقابل نماینده قاره آفریقا پیش رو خواهند داشت و قطعا یک امتیاز هم می‌تواند برای آنها ایده آل باشد. با توجه به اینکه بازی سوم کلمبیا مقابل تیم ملی ژاپن خواهد بود و نمایند آسیا نسبت به تیم‌های ملی یونان و ساحل عاج ضعیف‌تر است کلمبیا می‌تواند با یک تساوی برابر ساحل عاج و پیروزی برابر ژاپن به مرحله بعد رقابت های جام‌جهانی صعود کند.

کلمبیایی‌ها خوب می‌دانند که یک لحظه غفلت از کاپیتان ساجل عاج یعنی دیدیه دروگبا و بازیکن خوبشان یعنی یحیی توره می‌تواند برایشان گران تمام شود و فطعا پکرمن برای مهار مهره‌های تهاجمی ساحل عاج برنامه خاصی دارد.

نماینده آمریکای جنوبی با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی در قاره آمریکا امیدوار است که بتواند یکی از بهترین نمایش‌ها و نتایج خود را کسب کند و باید دید کلمبیایی‌ها با تفکرات یک مربی خوش فکر می‌توانند به خواسته‌شان برسند یا نه.

از سوی دیگر ساحل عاجی‌ها خوب می‌دانند که کشاندن تکلیف صعودشان به هفته سوم یک ریسک به حساب می آید و لاموچی، سرمربی این تیم بهتر از هر کسی در جریان است که یونان تیمی مرموز و سخت کوش‌تر از ژاپن است و از این رو تمام تلاش خود را می‌کند تا تیمش در مقابل کلمبیا با حداکثر امتیاز زمین را ترک کند و با 6 امتیاز خیال خود را از بابت صعود به مرحله بعدی راحت کند.

ساحل عاج که به واسطه ارائه بازی های زیبا در جام جهانی 2010 طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد حالا می‌خواهد روند گذشته را در پیش بگیرد و بدون شک برای رسیدن به این مهم نباید برای شکست دادن تیمی مثل کلمبیا دست و پا بسته باشد.

این دیدار امشب ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه برازیلیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار