چهارمين همايش شهروند خبرنگار خبرنگاران حرفه ای و دومين همايش منطقه ای "شبكه دو"، روزهای 29 و 30 خرداد در نوشهر برگزار می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي شبكه دو، سمانه فراهانی با اعلام اين خبر گفت: چهارمين همايش شهروند، خبرنگار در حالی برگزار می شود كه تجربه برگزاری همايش دوره های قبل را در برنامه «روز از نو» به تهيه كنندگی رضا داستانی و در قالب بخش «يكي بود، يكي نبود» تجربه كرده ام.

 در این همایش جمعی از خبرنگاران و نويسندگان افتخاری كه با برنامه «يكی بود، يكی نبود»  و «يك برش زندگی» پيرامون موضوعات مختلف همكاری داشته و عكس و فيلم برايمان ارسال کرده اند، حضور خواهند داشت.
 
وی افزود :در اين گردهمايی كه با حضور حدوداً يكصد خبرنگار افتخاری فعال برگزار می شود، از شهرهای كندلوس و كجور بازديد می شود و در ادامه سفر دريايی هم با هم خواهيم داشت.
 
وی خاطرنشان كرد: چهارمين همايش شهروند خبرنگار كه دومين همايش منطقه‌ای هم محسوب می شود، باهدف ارتقاي سطح کیفی تولیدات خبرنگاران و آشنايی خبرنگاران افتخاری با هم كه معمولاً از طريق برنامه «يكی بود يكی نبود» و هم اکنون «يك برش زندگی» آثار ارسالی خود را تماشا می كنند، روزهای 29 و 30 خرداد در نوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، دو ، همایش ، شهروند ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار