مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: با شناسایی زمینه‌های جدید مشاغل و معرفی الگوی مناسب کار آفرینی در توسعه اشتغال ‍زایی به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهیم یافت.

حمید رضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با شناسایی زمینه‌های جدید مشاغل، معرفی الگوهای مناسب کارآفرینی، ارائه آموزش‌ها مهارتی فنی و حرفه‌ای با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای خاص جغرافیایی در هر  استان می‌توانیم در زمینه توسعه اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و رفع بیکاری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در ادامه آموزش‌های مهارتی را لازمه‌ی کسب و کار موفق عنوان کرد و افزود: باید از مهارت، استعداد و معلومات تخصصی نیروی انسانی به گونه ای در فعالیت‌های اقتصادی استفاده کردکه بیشترین بازدهی را در عرصه اقتصادی داشته باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که الگو قرار دادن طرح‌های اقتصادی در تمامی کشورها ضروری است، شرکت‌های تولیدی ما نیز می‌توانند با به کارگیری تجارب شرکت ‌های موفق همراه با پشتکار مسیر تحول و پیشرفت اقتصادی را با موفقیت طی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، معرفی ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار