مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: اجرای طرح پرورش مرغ در قفس در دماوند با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال منابع بخش توسعه کشاورزی آغاز می شود.

محمد ترکیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این طرح با ظرفیت 110 هزار قطعه در هر دوره افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا بتوانیم با توجه به مساحت و اراضی کشاورزی، بیشترین بهره ‌برداری را در شهرستان دماوند داشته باشیم و بتوانیم کمکی به بخش اقتصادی شهرستان کنیم.

ترکیان تصریح کرد: به صورت کلی در شهرستان دماوند 17 هزار و 500 متر اراضی کشاورزی وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: محصولات شهرستان دماوند نظیر سیب درختی با تولید 300 هزار تن و سیب زمینی 36 هزار تن در رتبه نخست استان تهران قرار دارد.

وی با بیان اینکه در گوشت قرمز و مرغ با تولید 9 هزار و 400 تن در رتبه دوم استان تهران قرار داریم، تصریح کرد: بسیاری از محصولات دیگر تولیدی شهرستان دماوند در رتبه ‌های اول و دوم استان تهران قرار دارد.

ترکیان افزود: امیدواریم میزان توانمندی شهرستان دماوند را در همین حد نگه داریم و به بهبود وضع کشاورزی و اقتصاد شهرستان دماوند کمک کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند اضافه کرد: همچنین 146 پرونده نظارت بر واگذاری اراضی، 18 پرونده صدور مجوز برای بنا و دیوارکشی، 95 پرونده برای ساخت استخر و یک هزار و 316 پرونده شناسایی متخلفان تغییر کاربری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به 52 پرونده معرفی به مراجع قضایی، 303 اخذ دستور اجرای قضایی، 79 پرونده رأی صادره در خصوص تغییر کاربری اراضی از جمله عملکرد‌های این واحد در سه ماه گذشته بوده است/س.


برچسب ها: اعتبار ، مرغ ، دماوند ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.