کاراته کاهای ایران برای حضور در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روز گذشته تهران را به مقصد جاکارتا ترک کرده بودند، پس از توقف 7 ساعته در دبی، صبح امروز به محل برگزاری این رقابت ها رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در شرایطی روزهای 30 و 31 خرداد ماه در جاکارتا اندونزی برگزار می شود که طبق اعلام کمیته برگزار کننده بازیها کاراته کاهای 29 تیم در این مسابقات حضور دارند.ایران، اندونزی، کویت، فرانسه، ژاپن، هنک کنگ، عربستان، ایتالیا، استرالیا، برزیل، غنا، ماکائو، تایلند، کره جنوبی، روسیه، هلند و ویتنام از جمله کشورهایی هستند که کاراته کاهای خود را به این رقابتها اعزام کرده اند.

اما نمایندگان کاراته کشورمان در لیگ جهانی اندونزی را هامون درفشی پور، حسین سمندر، سعید حسنی پور، مهدی سلطانی، ایمان سنچولی، پیمان سلطانیان تشکیل می دهند که در بخش مردان به روی تاتامی می روند.احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و آرمین روشنی در کاتای تیمی تحت نام تیم شهرداری تبریز در این سومین مرحله لیگ جهانی حضور دارند، ضمن اینکه هادی عرب، شاهین جعفری و وحید حسنی پور نیز خارج از لیست اردونشین ها، سومین مرحله لیگ جهانی را تجربه می کنند.

در بخش بانوان نیز شیما آل سعدی، طراوت خاکسار و پگاه زنگنه در رده بزرگسالان و زهره برزگر، مهتاب اسماعیلی و بهنوش نجفی به عنوان اعضای تیم زیر 21 سال به این رقابت ها اعزام شده اند. ندا رضایی و آلاله صعودی نیز بصورت آزاد در این مسابقات شرکت کرده اند. هدایت تیم مردان را حسین روحانی، مهدی جعفری به عنوان مربی و سید محمد حسینی به عنوان بدنساز تیم بر عهده دارند.

در بخش بانوان هم ستاره موسوی، لیلا بهرامی و فرخناز ارباب به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارند.

گفتنی است این رقابتها 30 و 31 خرداد ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار