تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، نائب قهرمان تور دوچرخه سواری اندونزی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در مجموع انفرادی رقابت های دوچرخه سواری اندونزی، پس از 9 مرحله برای اولین بار رکوردی بی نظیر برای کشورمان رقم خورد و از 10 رکابزن برتر تور، هفت مقام اول به رکابزنان کشورمان رسید.

در این رده بندی امیر زرگری، رحیم امامی و رامین مهربانی از تیم پیشگامان کویر یزد مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رده بندی تیمی نیز تیم پیشگامان کویر یزد قهرمان مطلق تور شد و تیم های شهرداری تبریز و سون الون در رده های دوم تا سوم باقی ماندند.

در مجموع خطوط امتیازی آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان با وجود تلاش فراوان موفق نشد تا جایگاه نخست را به دست آورد و در رده دوم باق ماند و حسین جهانبانیان از تیم شهرداری تبریز مقام سومی را از آن خود کرد.

در خطوط امتیازی کوهستان، رامین مهربانی از تیم پیشگامان کویر یزد موفق شد عنوان سلطان کوهستان تور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است :نهمین و آخرین مرحله تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی در مسیر 125 کیلومتری پسیسیر سلاتان تا شهر پادانگ با حضور82 دوچرخه سوار برگزار شد و رکابزنان در طول 9 مرحله مسافت 1250 کیلومتری را رکاب زدند.

در پایان این مرحله جونز برنتون دوچرخه سوار استرالیایی، صوفیان هادی دوچرخه سوار مغربی و کورادا سایا دوچرخه سوار ژاپنی با ثبت زمان مشابه 2:43:12 به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دوچرخه ، تیم ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.