مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعلام وصول 4 سوال ملی از "فانی" و "فرجی‌دانا" ، خام‌فروشی جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد/ فتنه‌گران 88 هنوز از مردم عذرخواهی نکرده‌اند ، حکم جدید بهارستان در مورد ثبت سند حدنگار و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ملت ایران برای حراست از عظمت عتبات مقدسه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/28/2351119_308.jpg

 رئیس‌جمهور با اشاره به مسائل اخیر عراق و تهاجم گروه تروریستی داعش به شرهای این کشور گفت: به همه ابرقدرت‌ها و مزدورانشان و آدم‌کشان و تروریست‌ها اعلام می‌کنیم که ملت بزرگ ایران برای حراست از عظمت عتبات مقدسه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تروریست‌ها در عراق نمی‌توانند پیروز شوند / ایران نگذاشت سوریه سقوط کند
 چه‌طور می‌گذارد دولت عراق سقوط کند یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: هر چه قدر مسئله تروریست‌های تکفیری بعثی (داعش) گسترش یابد در همان جغرافیای سنی‌نشین وارد می‌شود و مثل سوریه نیست که همه جا را تهدید کند به همین خاطر این گروه تروریستی آینده مثبتی ندارد و نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

متهم فتنه 88 در پی ایجاد غائله‌ای دیگر/ دستگاه قضا با فراریان فتنه برخوردی قاطع دارد
گویا سعید حجاریان همچنان در خواب زمستانی به سر می‌برد و در جریان اخبار روز داخلی نیست که حداقل بداند قوه قضاییه با متهمان متواری فتنه 88 برخوردی قاطعانه دارد و قرار نیست افرادی که با آشوب طلبی و لشکرکشی‌های خیابانی به نام(اعتراض)! به همنوایی با معاندان خارج نشین نظام پیوستند و کشور را درگیر چالش‌ها و حوادث مختلف کردند؛ از تیررس قانون مصون بمانند و به خیال وی به راحتی به ایران بازگردند و هیزم بر آتش فتنه‌ای دیگر بریزند.

حمایت "مقام معظم رهبری" بزرگ‌ترین امید دولت تدبیر و امید/خط اعتدال می‌تواند کشور را از وضعیت کنونی نجات دهد
دیپلمات اسبق کشورمان گفت: بزرگ‌ترین امید دولت تدبیر و امید، حمایت "مقام معظم رهبری" از آقایان روحانی و ظریف است، معتقدم جمهوری اسلامی ایران طی سه دهه گذشته، در سایه رهبری ولایت فقیه، همواره از بحران‌های مختلفی عبور کرده و باز هم به سلامت عبور خواهد کرد.

اعلام وصول 4 سوال ملی از "فانی" و "فرجی‌دانا"
 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی 4 سوال ملی نمایندگان را در صحن علنی امروز بهارستان اعلام وصول کرد.

تجلیل از همسران وزرای دفاع شهید و رونمایی از سایت ۱۰۰۰ شهید صنعت دفاعی

 معاون توسعه منابع انسانی وزارت دفاع گفت: همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت دكتر مصطفی چمران‌، مراسم تجليل از همسران ‌وزرای دفاع شهيد و رونمايی از سايت 1000 شهيد صنعت دفاعی با حضور وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، نماينده ولی فقيه و رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران و برگزار ‌می‌شود.

خام‌فروشی جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد/ فتنه‌گران 88 هنوز از مردم عذرخواهی نکرده‌اند
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه خام‌فروشی جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد، گفت: باید از فرصتی که تحریم‌ها در اختیار ما قرار داده است به خوبی استفاده کرده و این امر به فرموده مقام معظم رهبری جز با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر نمی‌شود.

توضیحات سخنگوی کمیسیون اقتصاد در مورد معوقات 150 هزار میلیارد تومانی وزیر اقتصاد
سخنگوی کمیسیون اقتصاد در مورد اظهارات وزیر اقتصاد مبنی بر معوقات 150 هزار میلیارد تومانی بانک‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

حکم جدید بهارستان در مورد ثبت سند حدنگار
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی احکام جدیدی را در مورد ثبت سند حدنگاری تصویب کردند.

قدردانی باهنر از حضور "صدیقه بلخی" در صحن علنی مجلس
 نایب رئیس مجلس حضور رئیس کمیسیون امور زنان مجلس سنای افغانستان در صحن علنی مجلس شوری اسلامی را خیرمقدم گفت.

دانشجویان به کمپین دانشجویی حمایت از مردم عراق بپیوندند
 دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اگرچه برای تجمع حمایتی از مردم عراق مجوز صادر نشد ولی تشکل‌های دانشجویی از دانشجویان می‌خواهند به کمپین دانشجویی حمایت از مردم مظلوم عراق بپیوندند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.