صالح آبادی گفت: قیمت اوراق مسکن در بازار بورس متعادل و به 85 هزار تومان رسید و متقاضیان 90 برگ اوراق متناسب با تسهیلات مسکن می‌توانند خریداری کنند.

صالح آبادی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قیمت اوراق مسکن در بازار جهت فروش ملک تهران متعادل شده است، گفت: در حال حاضر هر برگه از اوراق مسکن 85 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
وی در ادامه افزود: در جلسه کمیسیون شورای بورس تمهیداتی اتخاذ شد به گونه‌ای که از ابتدای تیرماه کسانی که اوراق مسکن خریداری می‌کنند به مدت 2 ماه این اوراق را نگهداری می‌کنند تا خریداران واقعی مشخص شوند.
 
صالح آبادی اظهار داشت: افرادی که این اوراق مسکن را خریداری می‌کنند پس از گذشت 2 ماه می‌توانند تسهیلات خرید مسکن را دریافت کنند و متقاضیانی که قصد سرمایه‌گذاری از طریق اوراق مسکن دارند با اجرای این طرح وارد این بازار نمی‌شوند.
 
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه افزود: امیدواریم اجرای این طرح ابزاری برای تأمین مالی واقعی خریداران مسکن باشد.
 
صالح آبادی در پایان تاکید کرد: هر متقاضی می‌تواند به اندازه 90 برگ اوراق مسکن متناسب با میزان واقعی تسهیلات خریداری کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوراق ، مسکن ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۶:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
كاشكی قيمت زمين ازهرنوعش مسكونى_تجارى_كشاورزى_باغى كاهش شديدپيداكنه اونوقت بيكارى كم ميشه وخيلى هاصاحب ساختمان نوسازميشدن كه خودشون ساختن كاشكی كاشكی كاشكی حيففف
Iran (Islamic Republic of)
taha
۱۵:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
خدایا نمیدونم چرا تومملکت ما همه چیز با آزمون وخطاست .واقعا همین کاررو نمیتونستن قبلا انجام بدن.حتما باید آقایون امتحان بکنن تازه نتیجه بشه مثل من که برای خرید اوراق بایداززندگی بزنم .بعدش بگن کاراشتباهی بوده ...واقعا چرا
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۲:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
مگه چقدر دارن وام میدن.....؟
پول همین اوراقی که باید حتما ثبت نام کنی میشه7/650/000تومن خوب جوانی که تازه داره ازدواج میکنن با چندرغاز حقوق این مبلغ رو از کجا بیارن آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
پس معلوم می شود ،تصمیم گیرندگان برای فذروش اوراق ، از ابتدا هم می دانستند که با برنامگی ، سوداگری در این بخش رواج پیدا می کند ، ولی عمداً برای اینکه جیب خودشان را پر کنند ، این مدت سکوت نمودند !!!! متأسفم...
آخرین اخبار