مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت 12 هزار واحد مسکن شهری در سال آینده انجام شده که در صورت تأمین بودجه ساخت این واحدها آغاز می‌شود.

جابری مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی مسکن شهری بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سال آینده در صورتی که بودجه مناسبی ارائه شود ظرفیت ساخت مسکن شهری توسط بنیاد مسکن افزایش می‌یابد افزود: در حال حاضر کشور از لحاظ منابع زمین غنی است ولی متأسفانه بودجه کافی و جود ندارد.
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر ظرفیت ما برای سال آینده 10 تا 12 هزار واحد مسکن شهری برنامه‌ریزی شده که در حال حاضر ساخت این واحدها مشروط به ارائه بودجه به استان‌ها است.
 
جابری در ادامه تصریح کرد: 12 هزار واحد مسکن شهری در دو فاز طراحی شده که ساخت آنها مشروط به ارائه بودجه کافی به استان‌‌ها است.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل ما برای تأمین مسکن ارائه تسهیلات کافی است گفت: تأمین تسهیلات برای پروژه‌ها از جمله برنامه‌های اصلی ما در مسکن شهری است.
 
مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی مسکن شهری بنیاد مسکن در ادامه توضیح داد: با حضور مدیران کل استان‌ها جلسه‌ای برای تأمین تسهیلات توسط اوراق مسکن داشتیم که در آینده نزدیک نتیجه این جلسات مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار