نماهنگ داستانی "بازی برای صلح" به کارگردانی "عابدین مهدوی" با محوریت صلح جهانی، کودکان و فوتبال بر روی شبکه های اجتماعی بین المللی به نمایش در آمد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ نماهنگ داستانی "بازی برای صلح" به کارگردانی "عابدین مهدوی" با محوریت صلح جهانی، کودکان و فوتبال بر روی شبکه های اجتماعی بین المللی به نمایش در آمد.

عابدین مهدوی در این رابطه می گوید: جام جهانی فوتبال همانگونه که از نامش پیداست بهترین مکان برای بیان حرف های ناب انسانی در اوج هیجان و شادابی است، دقیقا در همین زمان است که ملت ها در اوج هیجان و شادی وصف ناپذیر از رنگ ها و ملیت ها و زبان های گوناگون در کنار هم جمع می شوند و به دور از هر گونه نژاد پرستی و خصومتی در یک زمین به طور دوستانه در کنار هم با انرژی تمام می دوند و برای پیروزی تلاش می کنند. من توپ فوتبال را به نماد زمین و چرخش زندگی، وسیله ای برای حرف های خوب و انسانی تلقی کرده ام و این بهترین فرصت است تا از این طریق پیام صلح، دوستی و بشر دوستانه ایرانیان نیز در این دوره از جام جهانی به جهانیان انتقال داده شود.

"توپ صلح" ایده ای دیگر از فعالییت های صلح دوستانه گروه بین المللی کودکان مقدس، به عنوان اثری فرهنگی هنری از سوی این موسسه در بازیهای جام جهانی 2014 حضور دارد.

این نماهنگ با بازی آنیتا ریاحی، سجاد ملکی و کودکان خانه کودک مهر و همچنین محمد ابراهیم گرجی تصویربرداری، سارنگ هاشمی دستیار تصویر و تصویربردار پشت صحنه، کیکاووس مختاری آهنگساز، مهدی بهزادپور صدابردار، نادر علیمردانی صداگذار، سهیل ثابت طراح گریم، نیلوفر افشار گرافیست و تصویرگر، مهدی تهرانی مدیر تولید و البرز پارسی مدیر برنامه ریزی و دستیارکارگردان می باشند.

این نماهنگ داستانی که توسط استودیو هنری کودکان مقدس و موسسه بین المللی فیلم انسانیت به شکل کاملا مستقل تهیه و تولید شده است، با نام " Play For Peace" برای ترویج صلح جهانی بر روی شبکه های اجتماعی قابل مشاهده می‌باشد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار