استاندار لرستان گفت:آقای روحانی در این سفر دو روزه ضمن دیدار با مردم و مسئولان، آخرین وضع سرمایه گزاری و پیشرفت طرح های عمرانی را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   لرستان ؛  بازوند افزود: آقای روحانی، ساعت 8 و30 دقیقه وارد فرودگاه خرم آباد می شود و پس از استقبال مقامات محلی در فرودگاه، ساعت 9 و 30 دقیقه در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد با مردم استان لرستان دیدار می کند .
رئیس جمهوری ساعت 16 و 30 دقیقه فردا با جمعی از روستائیان و عشایر استان دیدار می کند و در ادامه در جلسه توسعه و سرمایه گذاری این استان شرکت خواهد کرد.
وی ساعت 19 و 15 تا 20 و 30 دقیقه از پتروشیمی لرستان و صنایع شیرپگاه استان بازدید می کند .
آقای روحانی در دومین روز از سفر خود به لرستان ساعت 9 صبح روز پنجشنبه با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار خواهد داشت و سپس ساعت 10 و 30 دقیقه در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.
رئیس جمهوری ساعت 12 و 30 دقیقه در جمع اصحاب رسانه دستاوردهای سفر را تشریح و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
آقای روحانی در پایان سفردوروزه خود به لرستان، ساعت 13 فرودگاه خرم آباد را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
استاندار لرستان گفت:در این سفر برنامه ای برای سفر رئیس جمهوری به شهرستانهای استان پیش بینی نشده اما وزرا و معاونان رئیس جمهوری با سفر به مناطق مختلف استان، مسائل و مشکلات را بررسی و به رئیس جمهوری منتقل خواهند کرد.
آقای بازوند افزود: برای پاسخ گویی دقیق وبه موقع به درخواست های مردمی، سامانه 111 از صبح امروز در لرستان فعال شده است و مردم استان می توانند به جای نوشتن نامه، خواسته های خود را ازطریق این شماره تلفن مطرح و کد پیگیری دریافت کنند./س
 


برچسب ها: میزبان ، سفر ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.