نماینده مردم خلخال و کوثر با اشاره به اینکه اگر منابع مالی اختصاص نیابد دولت نمی‌تواند آب شرب روستاها را تأمین کند، گفت: در همه روستاهای کشور تأمین آب شرب از نیازهای اساسی مردم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جلیل جعفری‌ نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 27 خرداد) گفت: شهر اردبیل در حوزه آب قزل‌او‌زن قرار ندارد و هرگونه عملیات غیراصولی انتقال آب به این شهر شعله اختلافات را روشن می‌کند.
 
وی تاکید کرد: از وزیر نیرو می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کند، چرا که اردبیل در حوزه ارس است و باید از آب آنجا استفاده کند.
 
جعفری با اشاره به اینکه اگر منابع مالی اختصاص نیابد دولت نمی‌تواند آب شرب روستاها را تأمین کند، تصریح کرد: در همه روستاهای کشور تأمین آب شرب از نیازهای اساسی مردم است.
 
نماینده خلخال با انتقاد از نگاه استانی در اختصاص بودجه‌ها بیان کرد: آیا با اعتبارات محدود شهرها و استان‌ها می‌توان سدهایی ایجاد کرد که هزینه هر کدام میلیاردها تومان است؟
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به در مضیقه بودن شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود در موضوع آب تصریح کرد:‌ از وزیر نیرو می‌خواهم تا نظارت بیشتری بر مسئله آب این شهرها داشته باشد، همچنین در این شهرستان‌ها حضور یابد، چراکه ما هیچ‌گاه ایشان را در شهرهای خود ندیده‌ایم و انگار چنین شهرهایی وجود ندارد.
 
نماینده خلخال در پایان خاطر نشان کرد: مشکل بیکاری، جوانان را رنج می‌دهد و از وزرای جهاد کشاورزی، کار، رفاه و امور اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی تقاضا داریم در جهت حل این مشکل بکوشند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، مردم ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار