سومين همايش سالانه رتبه‌بندي شرکت هاي مهندسي، تدارک و ساخت((EPC به منظور تحقق قانون حداكثر استفاده از توان داخل به ميزباني سازمان مديريت صنعتي برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين همايش فروتني مديرکل صنايع ماشين سازي و تجهيزات وزارت صنعت، معدن و تجارت در سخناني به بررسي برخي مواد و بندهاي قانون حداکثر استفاده از توان داخل پرداخت و گفت: طبق بند الف ماده 19 اين قانون بيمه مرکزي ايران موظف شده است نظام حمايتي بيمه را براي استفاده کنندگان از کالا و خدمات ايراني فراهم کند.

کرمانشاه مديرعامل سازمان مديريت صنعتي نيز در سخناني به تشريح عملکرد شرکتهاي EPC پرداخت و گفت: اين شرکتها نوعي سازماندهي صنعتي در 2-3 دهه اخير ايجاد و نقش مهمي در توسعه صنعتي اقتصادي کشورهاي پيشرفته اي چون چين،‌هند، کره جنوبي و برزيل ايفا کرده اند.

در ادامه اين همايش به شرکتهاي رتبه بندي شده گواهينامه اعطا شد که شرکت مهندسان مشاور سازه در حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني گواهينامه B+، مديريت هيربدان در حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني گواهينامه C و در حوزه فعاليت هاي نيروگاهي گواهينامه C+ دريافت کردند.

همينطور توسعه مپنا 3 در دو حوزه فعاليت هاي نيروگاهي و نفت، گاز و پتروشيمي به ترتيب گواهينامه هاي B+ و B اخذ کرد، ‌شرکت نصب نيرو در حوزه نيروگاهي C+، پرشين راد گروه در حوزه فعاليتهاي نفت، گاز و پتروشيمي گواهينامه E گرفت و شرکت بلند پايه نيز در هر سه حوزه فعاليتي به ترتيب حائز گواهينامه هاي C،  C+، و D شد.

معيار صنعت خاورميانه در حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني C+، فراساحل صف در حوزه نفت،‌گاز و پتروشيمي گواهينامه B، فکور صنعت در حوزه فعاليتهاي صنعتي و معدني B+، فولاد پايا نيز در همين حوزه C+ را از آن خود کرد، ضمن آن که شرکت ناورود در دو حوزه فعاليت هاي صنعتي و معدني و نفت، گاز و پتروشيمي دو گواهينامه D+ را به خود اختصاص داد.

اين همايش با تاكيد بر نقش موثر سازندگان تجهيزات صنعتي در اجراي موفق طرح‌ها و لزوم معرفي شركت‌هاي توانمند اين حوزه، با حضور مقامات و سياستگذاران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مديران و اعضاي تشكل‌هاي صنعتي، كارفرمايان طرح‌هاي صنعتي، مديران شركت‌هاي رتبه‌بندي شده و جمعي از مديران شركت‌هاي مشاوره‌اي و پيمانكاري و خبرگان اين حوزه، همه ساله در سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنایع ، ماشین ، مدیریت ، صنعت ، شرکت ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار