رییس سازمان ملی بهره‌وری گفت: آمارهای رسمی مورد تأیید سازمان ملی بهره‌وری امروز در سایت سازمان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ رویا طباطبایی یزدی در پنجمین جشنواره ملی بهره‌وری با گرامیداشت روز ملی بهره‌وری اظهار داشت: آمارهای رسمی بهره‌وری امروز در سایت سازمان به در نظر گرفتن بهره‌وری نیروی کار، سرمایه، کل عوامل تولید و بخش‌های 9 گانه منتشر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بهره‌وری در کشور مناسب نیست گفت: به طور مثال بدشرایط ترین نوع بهره‌وری که بهره‌وری سرمایه است از عدد 100 در سال پایه 76 به عدد 82 در سال آخر که سال 89 است رسیده است.
 
رییس سازمان ملی بهره‌وری تصریح کرد: برای داشتن آمارهای دقیق بهره‌وری نیاز به داده‌های دقیق می‌باشد که با همکاری مرکز آمار ایران و بانک مرکزی آمارهای ریز موردنیاز سنجش بهره‌وری منتشر می‌شود.
 
طباطبایی افزود: طبق ماده 79 برنامه پنجم توسعه و آیین‌نامه اجرایی آن سازمان ملی بهره‌وری موظف به دادن جایزه بهره‌وری در کشور است اما به دلیل کم‌کاری‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته بخش‌های دولتی و خصوصی توانستند در این زمینه موفق عمل کنند.
 
وی افزود: طرح اعتبارسنجی جوایز با نام بهره‌وری یا تعالی سازمانی آغاز شده و این اعتبارسنجی تا پایان سال انجام می‌شود ضمن آنکه 6 جایزه بزرگ و معتبر از جمله همین جشنواره ملی بهره‌وری در آغازین طرح اعتبارسنجی مدارک خود را ارائه نمودند.
 
رییس سازمان ملی بهره‌وری با اشاره به سنجش بهره‌وری در سازمان خود گفت: با همکاری سازمان مدیریت صنعتی سعی داریم تا سنجش بهره‌وری را در سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی انجام دهیم که اولین مرحله آن در سازمان ملی بهره‌وری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ، بهره وری ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار