یاهو نیوز در بخش ورزشی خود در گزارشی تصویری‌اش از دژاگه، قوچان نژاد، نکونام، شجاعی و دانیل داوری به عنوان بازیکنانی نام برد که می‌توانند برای ایران تعیین کننده باشند

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، یاهو نیوز در صفحه اختصاصی جام جهانی 2014 تصاویری از 5 ستاره تیم ملی کشورمان منتشر کرده و گفته است اینها بازیکنانی هستند که سرنوشت ایران را تعیین می‌کنند و در کنار عکس هر یک از آنها توضیحاتی داده است.



در کنار عکس داوری نوشته شده: او می‌تواند شانس ایران را زنده نگه دارد یا از بین ببرد- این بازیکن متولد آلمان تنها سه بازی ملی دارد – او هنوز باید چیزهای زیادی بیاموزد اما شاید همان چیزی باشد که ایران نیاز دارد.






در کنار عکس دژاگه نوشته شده": او در سمت راست یا به عنوان مهاجم اصلی بازی می کند- درخشش خود را در آلمان و با ولفسبورگ آغاز کرد- 150بازی برای این تیم انجام داده است- در اوت سال 2012 به فولام انگلیس پیوست.




در کنار عکس قوچان نژاد آمده است" در سه بازی مقدماتی سه گل به ثمر رساند- این مهاجم 26 ساله در 11بازی9 گل برای ایران زده است.- او معروف به گوچی است و مسائل مربوط به ویزا اولین بازی او برای ایران ا به تعویق انداخت.





کاپیتان تیم ملی هم مورد نظر این گزارش است. در کنار عکس نکونام نوشته شده: کاپیتان طولانی مدت ایران در سال 2000 اولین بازی ملی خود را انجام داد- هافبک باشگاه الکویت است- در 136 بازی 37 گل ملی به ثمر رسانده است.






مسعود شجاعی دیگر بازیکن مد نظر این سایت است. در کنار عکس او آمده: هافبک لاس پالماس است- می تواند برای دیگران بازیسازی کند- چشم به پاسهای ناگهانی و بازی فانتزی دارد.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار