معاون ستادکل نیروهای مسلح بابیان اینکه آمریکا می‌خواهد انتقام ناکامی خود در سوریه را از عراق بگیرد، گفت: شواهد و اسناد همگی به‌وضوح بیانگر حضور آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و ارتجاع عرب در مدیریت صحنه درگیری‌های امروز کشور عراق است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی سپاه پاسداران؛ سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی اظهار داشت: رژیم‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و ارتجاع عرب، مأموریت و وظیفه خاصی در جنگ علیه حاکمیت کنونی عراق دارند البته کشورها و گروه‌های دیگری نیز در این هجوم و تجاوزگری دست دارند که در وقت مناسب معرفی خواهند شد.
 
وی ادامه داد: برخلاف تلاش‌های مذبوحانه ایادی و دست‌نشانده‌های شیطان بزرگ، مقاومت در منطقه نهادینه شده و جبهه استکبار قادر به نابودی آن نیست.
 
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تروریسم در نزد بشریت محکوم است، تصریح کرد: آتش برافروخته شده توسط تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا، اروپا و ارتجاع منطقه به‌زودی دامن خود آن‌ها را خواهند سوزاند.
 
سردار جزایری اضافه کرد: برخلاف تصور رژیم‌های قرون وسطایی حامی تروریست‌های سوریه و عراق، هرچند در این نوع میدان‌ها تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و معدوم خواهند شد، اما بازماندگان تروریست‌ها از آن‌ها به‌عنوان مسببان اصلی جنایات انتقام خواهند گرفت.
 
وی ابراز کرد: یکی از مسائل قابل توجه، هجوم اخیر تروریست‌ها به کشور و مردم بی‌گناه عراق، برنامه‌ریزی هماهنگ رسانه‌های استکباری، جوسازی و شانتاژ خبری و عملیات روانی گسترده بود. گروه متجاوز تلاش داشت با ایجاد رعب و وحشت و بزرگ‌نمایی اقدامات خود، دولت و مردم عراق و افکار عمومی در سایر کشورها را تحت تأثیر القائات دروغین خود قرار دهد.
 
معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: مقاومت در سوریه به پیروزی رسیده است و باقی‌مانده تروریست‌ها و ماشین جنگی آمریکا و سایر طرف‌های جنگ در سوریه از کار خواهند افتاد؛ مشابه این امر در عراق نیز تکرار خواهد شد و مقاومت عراق پیروز نهایی جنگ با تروریسم خواهد بود.
 
سردار جزایری اضافه کرد: تجارب حاصل از این رویداد برای سال‌های طولانی، دولت و ملت عراق را بیمه خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت و پیروزی کشور و جامعه عراق به‌حساب می‌آید؛ چنانچه دشمن کم‌ترین روزنه و رخنه‌ای بیابید از همان‌جا وارد خواهد شد و این یکی از بزرگ‌ترین درس‌ها و عبرت‌های جنگ نیابتی امروز در صحنه عراق است.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: هیچ‌یک از طرف‌های حاضر درصحنه عراق از وضعیت به وجود آمده نباید سوءاستفاده کنند و هرگونه خدشه به تمامیت ارضی این کشور، به ضرر جامعه بزرگ عراق خواهد بود.
 
سردار جزایری تصریح کرد: از گذشته دور تا امروز یکی از راهبردهای اصلی دشمن، اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی و اقدام اقلیت‌ها در جوامع اسلامی در راستای راهبرد بزرگ اسلام‌هراسی و تضعیف جامعه اسلامی بوده و هرگونه همراهی با این راهبرد خیانت به امت اسلامی محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار