حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی:

داعش مجری سیاست بقای رژیم‌صهیونیستی است

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) اساس تشکيل گروهک تروريستي و تکفيري داعش را در راستاي بقاي رژيم‌صهيونيستي توصيف کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی سپاه پاسداران؛ حجت‌الاسلام و المسلمين دهقاني که در چهارمين همايش سراسري مسئولان و مديران منابع انساني قرارگاه سخن مي‌گفت، تاکيد کرد: اساس آنچه در سوريه و عراق و برخي کشورهاي مسلمان اتفاق مي‌افتد، اجراي سياست‌هاي استکباري در راستاي نجات رژيم صهيونيستي از نابودي است و استکبار در صدد است با اين‌گونه اقدامات تمام توان فکري، دفاعي و اقتصادي امت اسلام را تخريب کند تا اسرائيل پابرجا بماند.
 
وي افزود: مستکبران و معاندان اسلام ناب محمدی مي‌دانند گروهي همچون داعش توان تشکيل دولت ندارد لذا بلافاصله پس از رسيدن به مقاصد شوم خود در از بين بردن وحدت مسلمين و تخريب زيرساخت‌هاي کشورهاي مسلمان، داعشي‌ها را از بين خواهند برد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمين دهقاني با تأکيد بر هوشیاري مسلمانان در برابر گروهک تروریستی داعش گفت: مسلمانان با هوشياري هرچه تمام‌تر نبايد بگذارند نقشه دشمنان در از بين بردن وحدت و همبستگی جهان اسلام و تخريب زيرساخت‌هاي کشورهاي اسلامي عملي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار