معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه متناسب با هر شرایطی توانسته خود را وفق داده و ساختار و سازمانش را مبتنی بر نیازهای جاری مرتب و بهینه‌سازی کند لذا این ویژگی باعث شده سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی رسالتی را که نظام و انقلاب اسلامی برعهده‌اش گذاشته را به خوبی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بعد از ظهر امروز(شنبه) در آئین رونمایی از 11 جلد نخست مجموعه کتاب‌های "سپاه درگذر انقلاب" از آغاز تأسیس تا پایان سال 1360 اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انحصاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که از همان روزهای نخست شکل‌گیری با این ویژگی شکل گرفت و تا به امروز مراحل شکوفایی خود را طی می‌کند و آن ویژگی، انعطاف‌پذیری این نهاد است.  
 
وی افزود: سپاه متناسب با هر شرایطی توانست خود را وفق بدهد و مبتنی بر نیازهای جاری ساختار و سازمانش را مرتب کرده و در حال بهینه‌سازی بوده است.  
 
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: این ویژگی باعث شده سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی، رسالتی را که نظام و انقلاب اسلامی برعهده‌اش گذاشته را به خوبی انجام دهد.  
 
وی تصریح کرد: امید داریم که همین شرایط بهینه‌سازی سپاه و تطبیق با اوضاع و احوال موجب شود سپاه در سالهای آینده و پیش‌رو نیز مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.  

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: وفق ، سپاه ، شکوفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار