اجرای طرح یاوران نماز می‌تواند در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این امر تاثیر بسزایی داشت و گامی موثر در گسترش فرهنگ نماز باشد.

محمد نفریه، معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهانی نامگذاری شده است، سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد در مقطع کودک طرحی را به عنوان سال گسترش فرهنگ نماز در کودکان به مرحله اجرا در آورد.

وی ادامه داد: 16 مهر ماه روز جهانی کودک است که سازمان بهزیستی در نظر دارد در این روز نمایشگاه و همایش‌های مختلف در راستای نماز برگزار نماید.

نفریه افزود: در این همایش محصولاتی را که کودکان تهیه نموده‌اند، در غالب کار دستی، سرود، بازیگری و... در معرض نمایش خواهد گذاشت که البته در این راستا تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش به مربیان برای اجرای این طرح و همچنین آموزش غیر مستقیم به کودکان از جمله برنامه‌های بهزیستی برای این طرح می‌باشد و لازم به ذکر است که در این راستا همایشی در نظر گرفته شده که به زودی با حضور حجت الاسلام قرائتی و 1300 نفر از مربیان و کارشناسان در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: یاوران ، نماز ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار