به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، تاثیری که برندهای معروف روی استخدام شدن و جذب نیرو دارند بسیار زیاد است معمولا نامهای تجاری خوب با توجه به سابقه ی فعالیت خود و میزان آشنایی که برای مخاطبان دارند برای انتخاب در حوزه تجارت بیشتر مورد توجه نیروی کار قرار می گیرد.
کارجویان برای اینکه در شرکت یا سازمانی مشغول به کار شوند معمولا 3 عامل مهم را مد نظر قرار می دهند.
1-اعتبار: هر آنچه که افراد از برند شما میدانند مثلا محصولات، خدمات، محل کار و میزان آشنایی که با تجارت شما دارند روی انتخاب آنها تاثیر میگذارد. مثلا موقعیت شغلی افراد در شرکت های با سابقه و معروف باعث ایجاد یک موقعیت شغلی خوب و یک موقعیت اجتماعی برای کارجویان می شود.
بنابراین همیشه موفقیتهای یک شرکت و یک نام تجاری و توسعه و پیشرفت آن بخشی از اعتبار یک برند خواهد بود که بسیار مورد توجه قرار میگیرد. معمولا افراد برای آشنایی با برندهای مختلف از اینترنت کمک می گیرند تا با یک نام تجاری آشنا شوند بنابراین داشتن یک وب سایت خوب و فعال نیز نشان دهنده ی اعتبار یک برند است همچنین در مصاحبه های استخدامی هم کارفرمایان باید همیشه از تجارت خود و موفقیتهایی که به دست آوردند برای کارجویان عنوان کنند.
2-پیشنهاد شغلی خوب: معمولا موقعیت های شغلی با یکدیگر تفاوت دارند و این تفاوت در میزان مسئولیتهایی است که افراد بر عهده میگیرند اما نام های تجاری همیشه باری جذب نیرو از حقوق و مزایا و امتیازهای مختلف استفاده می کنند تا آینده کاری خوب برای کارجویان در نظر گرفته شود بنابراین باید نقاط مثبت، ایجاد شرایط کاری خوب و محیطی فعال وجود داشته باشد تا کارجویان بتوانند به سرعت در آن پیشرفت کنند.
3-عامل دیگری که باعث جذب کارجویان می شود در شرکتها میشود محیط کاری حرفه ای است. این حرفه ای بودن باید هم در ظاهر و هم در برنامه ریزی های کاری وجود داشته باشد استفاده از جذابیتهای ظاهری در محیط کار و استفاده از فناوری های جدید باعث ایجاد امکانات کاری خوب میشود دسترسی به همه ی تجهیزات و وسایل برای کار در طول روز باعث جذابیت می شود و همین محیط های کاری معمولا برای کارمندان جذاب تر هستند.
علاوه بر اینها برنامه ریزی و نظم در کار معمولا مورد توجه کارجویان قرار میگیرد تیم کاری خوب که منظم انجام وظیفه میکند و به پیشرفت و رسیدن به اهداف توجه میکند مورد توجه کارمندان و کارجویانی است که به کار علاقه دارند.
انتهای پیام/