دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان قزوین با بیان اینکه مشکلات کشاورزان در خصوص صندوق بیمه کشاورزی است، گفت: خسارت 100 درصدی سرمازدگی به درختان گردو، زردآلو و بادام جمال آباد وارد شده است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
حسین کاکاوند در جلسه خانه کشاورز قزوین اظهار کرد: تعاونی‌های بخش کشاورزی و باغداری قزوین علاوه بر اینکه زمینه‌های رضایت‌مندی و بهبود معیشت کشاورزان را فراهم می‌کنند نقش بی‌بدیلی در عرضه محصولات باغی دارند.
 
 
 وی اظهار داشت: توسعه حمایت‌های مالی و اعتباری از باغداران و کشاورزان و کمک به فروش محصولات باغی و زراعی مهم‌ترین فعالیت این شرکت‌ها است.
 
دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان قزوین با اشاره به توزیع ادوات کشاورزی، گفت: در سال 92 از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، 90 دستگاه تراکتور در بین باغداران توزیع شد.
 
کاکاوند با بیان اینکه مشکلات کشاورزان در خصوص صندوق بیمه کشاورزی است، تصریح کرد: خسارت 100 درصدی سرمازدگی به درختان گردو، زردآلو و بادام جمال آباد وارد شده است.
 
 وی اعلام کرد: این شرکت 562 عضو فعال دارد و در سال گذشته حدود 40 میلیون تومان سوددهی برای اعضا داشته است.
 
نماینده کمیته باغبانی کشور از استاندار قزوین در خواست کرد: کارشناسان این شرکت در جهت پیشرفت و بهبود محصولات کشاورزی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حضور پیدا کنند/س
برچسب ها: کشاورزان ، بیمه ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.