امیرحسین صادقی بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: صد درصد مسی بهترین بازیکن دنیاست و شکی در آن نیست. واقعا به تنهایی نمی‌توان او را مهار کرد،


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، وی گفت: در ماه های اخیر تلاش زیادی کردیم و وضعیت خوبی داریم. بازیکنان تیم ملی برای این مسابقات هم قسم شده اند و تلاش خواهیم کرد نتیجه خوبی بگیریم و نمایندگان شایسته ای برای کشورمان باشیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در این رقابت ها بازی آسان نداریم در باره دیدار نخست تیم ملی کشورمان برابر نیجریه اضافه کرد: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و تمرکز ما روی این مسابقه است.

صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ایران چگونه ستاره های تیم های هم گروه خود را مهار خواهند کرد، گفت: فوتبال ورزشی 11 به 11 است و یک نفر نمی تواند نتیجه بازی را تعیین کند. ما یک تیم هستیم و تمرکز خود را به خوبی در زمین حفظ خواهیم کرد.

مدافع تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار آرژانتین در مورد اینکه چقدر مسی را می‌شناسید، گفت: صد درصد مسی بهترین بازیکن دنیاست و شکی در آن نیست. واقعا به تنهایی نمی‌توان او را مهار کرد، دور از ذهن است اما نژاد آریایی داریم که همواره نشان داده‌اند قدرت بالایی دارند و ما هم این موضوع را در جام جهانی نشان خواهیم داد. ما مقابل آرژانتین بازی می‌کنیم نه مسی و با نژادمان این موضوع را نشان خواهیم داد.

وی در پایان گفت: هرچند حریفان قدرتمندی داریم اما با تمام توان در زمین حاضر خواهیم شد.

برچسب ها: صادقی ، آرژانتین ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار