بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار تیم های ملی یونان و کلمبیا در جام جهانی گفت: کلمبیا بازی حرفه ای تری را نسبت به یونان انجام دادT اگرچه مالکیت توپ یونان در نیمه دوم بیشتر بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رحمان رضایی در خصوص دیدار تیم های ملی یونان و کلمبیا در جام جهانی اظهار داشت: برد کلمبیا به دلیل بازی حرفه ای این تیم بود و اگرچه یونان نسبت به نیمه اول بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت ولی کلمبیا فرصت بازی خوب را به یونان نداد.

وی در ادامه افزود:برنامه ی یونان در ضربات کاشته و کرنر بود که با توجه به قدرت بدنی بالا بتوانند به گل دست پیدا کنند ولی با ناکامی مواجه شدند.

رضایی عنوان کرد: تمام برنامه ی یونان ارسال توپ از سمت راست کلمبیا بود که به دلیل دفاع خوب کلمبیا با شکست مواجه شد اگرچه یک موقعیت خوب را از این منطقه ایجاد کردند و به تیرک برخورد کرد به گل نرسیدند.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد:در مجموع کلمبیا بهتر از یونان بود و بازی حرفه ای این تیم و پر تعداد بودن بازیکنان در حملات منجر به برد کلمبیا شد.

وی در خصوص دروازه بان یونان و عملکردش بیان کرد:دروازه بان یونان میتوانست مانع 2 گل اول تیمش شود و حتی در گل سوم میتوانست عملکرد بهتری را داشته باشد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص پر گل بودن بازی ها تا این لحظه اذعان داشت: تهاجمی تر شدن تیم ها در این جام موجب شده است تا گل های زیادی را شاهد باشیم اگرچه تیم های بزرگ مقابل یکدیگر در تلاش هستند منطقی بازی کنند.

وی در خصوص بازی ایتالیا-انگلستان گفت:به دلیل حساسیت بازی و این که هر دو تیم از تیم های بزرگ جهان هستند بازی منطقی از خود به نمایش خواهند گذاشت و شاهد گل های زیاد در این بازی نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار