وزیر کشور گفت: سفرهای استانی با هدف رفع مشکلات استان‌ها انجام می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به عموم مسلمانان اظهار داشت: ما در وزارت کشور هر دو هفته یک بار سعی می‌کنیم تا با سفر به استان‌های مختلف کشور، ضمن عرض خداقوت به مدیران و همکاران و بررسی فعالیت‌ها و اقدامات، مشکلات آنان را پیگیری کنیم.

وی حضور در نشست‌های شورای اداری و شورای تأمین را در سفرهای استانی برشمرد و ادامه داد: طی این نشست‌ها که با حضور معاونان وزارتخانه برگزار می‌شود، حرف‌های مدیران را می‌شنویم.

وزیر کشور با اشاره به سفر مسئولان وزارت کشور به خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: توفیقی بود تا در گام نخست این سفر با حضور در بیت آیت‌الله مهمان‌نواز، عضو مجلس خبرگان رهبری عرض ادب و ارادتی را خدمت این بزرگوار داشته باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: البته ارادت ما به این عالم صرفاً مربوط به امروز یا دیروز نیست؛ بلکه از سال‌ها قبل با آیت‌الله ارتباط داشته‌ایم و خوشحالیم که در چنین روزی توفیق دیدار ایشان فراهم شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار