بختیار رحمانی، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در برزیل بسر می‌برد اما عنوان شده است که وی علاقه دارد فصل آینده را در تیم استقلال سپری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلالی‌ها در خصوص مذاکره با بختیار رحمانی با وی در برزیل تماس برقرار کردند و رحمانی نیز به آن‌ها پاسخ منفی ارائه نکرده است.

این بازیکن که پس از قهرمانی فولاد به علاقه‌اش به استقلال اشاره کرد اعلام کرده است شرایط را برای حضور در این تیم مورد بررسی قرار می‌دهد و پس از آن به مسئولان استقلال پاسخ می‌دهد.

گفتنی است، رحمانی به آبی‌ها اعلام کرده است منتظر بازگشت وی باشند و جای این بازیکن را خالی نگه دارند تا پس از بازگشت از برزیل وی با توافق با فولاد در خصوص حضور در استقلال تصمیم‌گیری کند.

شایان ذکر است، این بازیکن در حالی با فولادی‌ها قرارداد امضا کرده است که شرایط قید شده به نفع وی نمی‌باشد و این مدافع برای حضور در استقلال با مشکلات زیادی رو به‌روست مگر اینکه پول رضایتنامه‌اش را از استقلالی‌ها دریافت نکند.

*** واکنش آندو از طریق دوستانش به جذب ابراهیمی/ دلیل نمی‌شود من نباشم!

آندو تیموریان در کشور برزیل از حضور ابراهیمی در تیم استقلال با خبر شده است و عنوان شده که وی به این موضوع واکنش نشان داده است.

گفتنی است، تیموریان اعلام کرده است که جذب یک هافبک دفاعی دیگر در تیم استقلال دلیل بر این نیست که جدایی وی از استقلال قطعی است و این بازیکن دیگر نمی‌تواند در استقلال بماند و برای این تیم بازی کند.

شایان ذکر است، با اینکه تصور می‌شد حضور ابراهیمی، ماندن آندو را در تیم استقلال کاملاً منتقی کند، اما وی به حضور بازیکنان دیگر در پست خود توجهی ندارد و مدعی است که اگر با آبی‌ها توافق کند و قصد ماندن در این تیم را داشته باشند به این مسائل توجهی ندارد و در استقلال به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: رحمانی ، برزیل ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار