فصل نقل و انتقالات لیگ برتر چند وقتی است که آغاز شده است و تیم‌های لیگ برتر برای حضور مقتدرانه در فصل چهاردهم به تکاپو افتادند و بازیکنان مدنظرشان را جذب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همزمانی فصل نقل و انتقالات با مسابقات 2014 برزیل باعث شده که برخی از ملی پوشان وضعیتشان مشخص نباشد و روزهای آرامی را در فصل نقل و انتقالات شاهد باشیم. عملکرد تیمها در فصل انتقالات تا الآن را مورد بررسی قرار دادیم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
 

*سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست
 

فعالیت سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات بعد از بازگشت علی دایی از خارج از کشور دوباره آغاز شد و با سوشا مکانی دروازه‌بان فصل گذشته فولاد خوزستان قراردادی 2 ساله بستند.

پرسپولیسی‌ها در همان ابتدای نقل و انتقالات هم با مهدی دغاغله و طارمی قرارداد بستند. همچنین نیلسون و بنگر هم قراردادشان را تمدید کردند.

عبداله کرمی، قاسم حدادی، کریم انصاری فرد، رضا نوروزی، امین حاج‌محمدی بازیکنان مدنظر علی دایی برای فصل بعد هستند که مسئولان پرسپولیس هنوز نتوانستند آنها را جذب کنند.

شایان ذکر است احتمال تمدید قرارداد با رضا حقیقی بعد از جام جهانی زیاد است. حضور سیدجلال حسینی در تیم الجیش قطر منتفی شده و با دور شدن عبداله کرمی از پرسپولیس این احتمال وجود دارد که سیدجلال در پرسپولیس ماندنی شود.

محمد نوری و رضا نورمحمدی 2 بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با باشگاه گسترش فولاد به توافق رسیدند و طی امروز یا فردا با این تیم قرارداد داخلی می‌بندند تا شاگرد تارتار در فصل بعد شوند.

میلاد غریبی و یونس شاکری هم به تیم فوتبال پدیده مشهد پیوستند. محسن مسلمان هم به تیم سابقش ذوب‌آهن بازگشت و وضعیت رضا خانزاده هنوز مشخص نیست چرا که ذوبی‌ها خواهان این بازیکن هستند اما پرسپولیسی‌ها هنوز جواب نهایی را ندادند.

گفتنی است قاسم دهنوی هم بعد از اینکه پرسپولیسی‌ها تکلیفش را مشخص نکردند با تیم فوتبال ذوب‌آهن قرارداد داخلی بست.

رضا محمدی، فرزاد حاتمی و سید مهدي سيدصالحی و امیر عابدزاده هم در لیست مازاد علی دایی قرار دارند و باید دید این بازیکنان در روزهای آینده به چه تیمهایی می‌پیوندند.

*افشارزاده اسم بازیکنان جدید را اعلام می‌کند
 


آبی‌پوشان هم با 4بازیکن صحبت‌های قطعی را انجام دادند و وضعیت 2 بازیکن دیگر هم طی امروز و فردا مشخص می‌شود، به هر حال حساب‌های باشگاه استقلال باز شده و در روزهای اخیر با بازیکنان مدنظرشان قرارداد می‌بندد و بهرام افشارزاده در یک کنفرانس خبری اسامی بازیکنان جذب شده را اعلام می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته سپاهان قرارداد 2 ساله با استقلال بسته است. آبی‌پوشان هادی عقیلی را می‌خواستند که این بازیکن در سپاهان ماندنی شد.
باشگاه استقلال تا الان گروسیان دروازبان زیر 23 سال و خرسندنیا را جذب کردند.

اسماعیل شریفات، وحید طالب‌لو، علی حمودی، سید‌محسن حسینی، میلاد فخرالدینی، مهرداد جماعتی، مرتضی اسدی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، ایوب والی، محمد نوری، آرش افشین، سجاد شهباززاده و کریم انصاری‌فرد بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی برای فصل بعد هستند که باید دید مسئولان استقلال  چند نفر از این بازیکنان را می‌توانند جذب کنند.

حنیف عمران‌زاده مدافع فصل گذشته استقلال هم توافقات اولیه با تراکتورسازی کرده و تا روز سه شنبه تکلیفش مشخص خواهد شد.

همچنین به گفته نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال، 2 بازیکن خارجی در لیست قلعه‌نویی قرار دارند.

شایان ذکر است آندرانیک تیموریان هم از چند باشگاه قطری پیشنهاد دارد و باید بعد از جام جهانی به چه تیمی می‌پیوندد.

کبه، نظری، اولادی، حسین حسینی هم به طور قطعی از استقلال جدا شدند. بیگ‌زاده، نیکبخت واحدی، غلام‌نژاد و عمران‌زاده هم در لیست خروجی استقلال قرار دارند اما هنوز به طور قطع جدا نشدند.

*تراکتورسازان 2 بازیکن را جذب کردند
 
تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت خطیبی سرمربی جوانش در چند روز اخیر در فصل نقل و انتقالات فعال بوده و چند بازیکن را به خدمت گرفته است.

محسن فروزان دروازبان فصل گذشته گسترش فولاد که در چند روز گذشته صحبت از حضورش در تیم پرسپولیس شده بود یکدفعه سر از تیم تراکتورسازی در آورد و با این تیم قرارداد 2 ساله بست.

به نظر می‌رسد اختلافات مالی مانع از حضور فروزان در تیم پرسپولیس شد.

سامان نریمان جهان بازیکن اسبق گسترش فولاد به عنوان سهمیه سرباز به جمع تراکتوری‌ها اضافه شد.

گفتنی است مسئولان باشگاه تراکتورسازی با حنیف عمران‌زاده هم به توافقاتی رسیدند و باید دید که می‌توانند با این مدافع قرارداد نهایی ببندند یا نه!

حسین حسینی دروازبان فصل گذشته استقلال هم برای گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی پیوست.

گفتنی است محمد نوری هافبک تیم پرسپولیس هم مدنظر خطیبی برای فصل بعد است.
 
جابر انصاری و بهمن کامل هم هنوز به طور قطع تراکتوری نشده‌اند.

*نفتی‌هابه دنبال معاوضه وریا غفوری با ستاره‌های اصفهانی
 

تیم فوتبال نفت تهران هدایت علیرضا منصوریان به دنبال جذب بازیکنان جوان و با انگیزه برای فصل بعد است.

این تیم تا الآن 4 بازیکن از تیم های ملی امید و جوانان به نام‌های امیرارسلان مطهری، میثم جودکی، آرش رضاوند و رضا علیاری جذب کردند.

میلاد میداوودی هم یکی از بازیکنان مدنظر منصوریان برای فصل بعد است.

رسول نویدکیا بدون هیچ مشکلی به سپاهان پیوست اما وضعیت وریا غفوری برای پیوستن به سپاهان مشخص نیست چرا که نفتی‌ها مدعی هستند که وریا غفوری یک سال دیگر قرار دارند و باید در این تیم بماند.

مسئولان نفت تهران طی نامه‌ای به باشگاه سپاهان اعلام کردند که اگر وریا غفوری را نی‌خواهند باید در قبال این بازیکن، امید ابراهیمی یا مهدوی شریفی را بدهند. باید دید عکس‌العمل سیاهانی با این درخواست چیست؟ بنابر گفتار شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر رضا نوروزی بازیکن آزاد است و می‌تواند به هرتیمی بپیوندد اما نفتی‌ها مدعی هستند که رضا نوروزی یک فصل دیگر با آن ها قرارداد دارد.

به هرحال تکلیف وریا غفوری و رضا نوروزی طی چند روز آینده با تیم فوتبال نفت تهران مشخص می‌شود.

*عقیلی در سپاهان ماندنی شد
 


زردپوشان اصفهانی با هدایت کرانچار برای عقب نیافتادن از رقبا فعالیتشان در فصل و انتقالات شروع کردند و چند بازیکن را به خدمت گرفتند.

رسول نویدکیا بازیکن گذشته نفت تهران به تیم سپاهان پیوست. وریا غفوری هم وضعیتش هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد با تعامل 2 باشگاه نفت تهران و سپاهان تکلیف این بازیکن طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

مهدی بدرلو و مهدی کریمیان هم در لیست کرانچار برای فصل بعد هستند.

گفتنی است هادی عقیلی مدافع سپاهان هم بعد از کش و قوس‌های فراوان قراردادش را به مدت سه سال تمدید کرد و در تیم سپاهان ماندنی شد.

براساس شنیده‌ها امید ابراهیمی هم از تیم سپاهان جدا شد و به احتمال زیاد فصل آینده در تیم استقلال توپ می‌زند.

محمد غلامی، بولکو و محمودوند هم از تیم سپاهان جدا شدند و فصل آینده دراین تیم حضور ندارند.

عبدالله کرمی هم با سپاهانی به توافق رسیده است و احتمال حضورش در این تیم وجود ندارد.

*قاسم دهنوی به ذوب آهن پیوست
 


تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با هدایت یحیی گل‌محمدی در فصل نقل و انتقالات بیکار ننشسته و چند بازیکن را به خدمت گرفت.

محمدباقر صادقی و حق‌وردی بازیکنانی هستند که در همان ابتدا ذوبی‌ها آن‌ها را جذب کردند.

قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته پرسپولیس هم بعداز جواب ندادن علی دایی به تلفنش با تیم ذوب‌آهن قرارداد داخلی بست و طی چند روز آینده قرارداد نهایی را با این تیم می‌بندد. قاسم دهنوی که در سال های گذشته با یک تیم قرارداد داخلی می‌بست و بعد از آن در یک تیم دیگر حضور می‌یافت. باید دید این بار این برنامه را سر ذوب آهن در می‌آورد یا نه!

جابر انصاری، میلاد میداودی و اکرامی هم جزء بازیکنان مدنظر گل محمدی برای فصل بعد هستند.

محسن مسلمان بازیکن قرضی پرسپولیس هم به تیم سابقش ذوب آهن بازگشت.

*قهرمان لیگ سیزدهم بازیکنی را تا الآن جذب نکرده است

تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمان لیگ نوزدهم تا الآن بازیکنی را به طور قطع جذب نکرده است.

جاوز، مهدی نوری، محمد رضایی، سعید سالارزاده، حسن جعفری و سوشا مکانی از این تیم جدا شدند.

مهدی بدرلو هم هنوز به طور قطع از این تیم جدا نشده است.

عبدالله کرمی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی و ایوب والی واسماعیل شریفات در لیست سرخابی‌ها برای فصل بعد هستند. باید دید سرخابی‌ها می توانند چند تن از این بازیکنان را جذب کنند.

*تیم مشهدی فعال درنقل و انتقالات

تیم پدیده مشهدبا هدایت مرزبان برخلاف برخی از تیم‌ها تکاپو بیشتری در فصل نقل و انتقالات تا الآن داشته است و چند بازیکن را جذب کرده است.

رضا عنایتی، ناصحی، میلان یووانویچ، کیوان امرایی، عباس محمدرضایی، غریبی و شاکری به تیم مشهد پیوستند و خرسند نیا هم از این تیم جدا شده است.

*نفت مسجد سلیمان فعالیتش را هنوز شروع نکرده است

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با هدایت باقرنیا برخلاف تیم مشهدی تا الآن یک بازیکن را به صوتر قطعی جذب نکرده است. مهرداد کریمیان، کبه و اکرامی بازیکنان مدنظر باقرنیا برای فصل بعد هستند.

*فشنگچی به پیکان پیوست
 


تیم پیکان هم با هدایت ابراهیم‌زاده فعالیتش در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است. بهمن کامل، بهادرعبدی، مهرداد کریمیان و کبه در لیست احتمالی تیم پیکان قرار دارند. امیرحسین فشنگچی هافبک سابق پرسپولیس با پیکان به توافق رسید واین بازیکن درفصل چهاردهم برای این تیم تهرانی توپ خواهد زد.

آرمان قاسمی بازیکن فصل گذشته راه‌آهن هم به پیکان پیوست. خدابنده‌لو، کریمی، عسگری، بارانی، مسعود همامی و سعیدحلافی قراردادشان را با پیکان تمدید کردند.

*بازیکنان پرسپولیس در تیررس گسترش فولاد

تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت تارتار برای این‌که از همشهری‌اش تراکتورسازی عقب نیافتد چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات تا الآن جذب کرده است.

گفتنی است محمد نوری و نورمحمدی بازیکنان فصل گذشته تیم پرسپولیس با مسئولان تیم گسترش فولاد به توافقات اولیه رسیدند و قراردادشان را امروز به ثبت برسانند.

سید محسن حسینی، رسول علیزاده، محسن فروزان و نریمان جهان هم از تیم فوتبال گسترش فولاد جدا شدند.

*مرفابی‌ در پی جذب بازیکنان سابق استقلال

تیم فوتبال صبای قم با هدایت عبدالصمد مرفاوی چند بازیکن را برای فصل بعد جذب کرده است.

پیروز قربانی، علی محمدی و فراهانی به تیم صبای قم پیوستند.

رضا عنایتی، کیوان اسرایی، اکبر صادقی و مهربان هم تیم صبای قم جدا شدند و به تیم‌های دیگر پیوستند.

*نارنجی‌پوشان به دنبال جذب بازیکنان جوان
 


تیم فوتبال سایپا با هدایت جلالی به دنبال بازیکنان جوان و با انگیزه برای فصل بعد است.

پویا نزهتی با تیم فوتبال سایپای البرز برای فصل بعد قرارداد بست.

بهادر عبدی و لطیفی هم بازیکنان مدنظر جلالی برای فصل بعد هستند.

گفتنی است علی  کریمی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی مدنظر جلالی برای فصل بعد است. باید دید کریمی شکار بزرگ نارنجي پوشان خواهد بود یا نه!

سجاد شهباززاده هم مدنظر قلعه‌نویی سرمربی استقلال است و حتی گفته می‌شود با آبی‌پوشان قرارداد داخلی بسته است.

*استقلال خوزستان فعالیت آنچنانی در فصل نقل و انتقالات نداشتند
 
تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبد‌الله ویسی فعالیت آن‌چنانی در فصل نقل و انتقالات نداشته و فقط 2 بازیکن به نام‌های میثم مجیدی و دورقی را جذب کرده است.
 
مدملیسی، قاسم نژاد، بیگدلی، معاوی و میداوودی هم از تیم فوتبال استقلال خوزستان جدا شدند.
 
*انزلی‌چی‌ها به دنبال حفظ شاکله اصلی‌شان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با هدایت نصرت ایران دوست فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است.

شایان کارگر، محمد رضی، علی عابدی، علیرضا مصطفایی، فرزام سجادی، میلاد جلالی، محمد دارابی و محمود‌وند به تیم ملوان بندر انزلی پیوستند.

مهدی دغاغله و امیرحسین فشنگچی هم از این تیم جدا شدند.

*راه آهن در بلاتکليفی
 
گفتنی است وضعیت مالکیت تیم فوتبال راه‌آهن مشخص نیست. بر این اساس این تیم کار خاصی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده است.

پیروز قربانی از این تیم جدا شده و به تیم صبای قم پیوسته است.
 
انتهای پيام/
برچسب ها: سرخپوشان ، انتقالات ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار