کنفرانس خبری بهرام افشارزاده مدیرعامل تیم استقلال برای اعلام سه بازیکن جدید این تیم امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشارزاده در این کنفرانس خبری، امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده را به عنوان بازیکنان جدید تیم استقلال معرفی کرد.
 
در حاشیه این کنفرانس لیدرها و برخی از هواداران در بیرون از باشگاه حضور داشتند.
 
مدیرعامل استقلال، عضو هیئت مدیره استقلال و بازیکنان جدید استقلال صحبت‌هایی کردند که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.

**افشارزاده: بازیکنان جدید با انگیزه خاص به استقلال پیوستند

بهرام افشارزاده مدیرعامل تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که خداوند امروز کمک کرد تا قرارداد سه بازیکن جدید را رسماً اعلام کنیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ما افزود: ما سعی خواهیم کرد هفته آینده سایر بازیکنانی که مدنظر قلعه‌نویی هستند را جذب کنیم. همچنین ما سقف قرارداد را رعایت کردیم.
 
افشارزاده در ادامه اظهار داشت: به شخصه از کلیه هواداران، نظری جویباری و پورحیدری تشکر می‌کنم  که در مراحل جذب بازیکن به من کمک کردند.
 
وی بیان کرد: مکتب استقلال مکتب مردانگی و صفا و صمیمیت است و ما سعی خواهیم کرد کارمان را به طور مطلوب در باشگاه استقلال انجام دهیم. من مدت‌ها در ورزش بودم و حتماً از تجربیاتم در این باشگاه استفاده خواهم کرد.  همچنین ما مشکلات مالی زیادی داشتیم که با حمایت وزارت ورزش و اسپانسر توانستیم این مشکلات را تا حدودی برطرف کنیم و حساب باشگاه را باز کنیم.
 
افشارزاده تصریح کرد: ما از اهالی رسانه می‌خواهیم که برای ما حاشیه‌سازی نکنند و چیزهایی که می‌گوییم را انتقال دهند. همچنین از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که پذیرفتند در استقلال بماند.
 
مدیرعامل استقلال اظهار داشت: من سرد و گرم ورزش را چشیده‌ام و سعی می‌کنم مشکلی که بازیکنان در گذشته داشتند دیگر برایشان پیش نیاید. قلعه‌نویی هم مربی بزرگی است و به طور حتم به نفع مطلوب تیم را هدایت خواهد کرد.
 
افشارزاده تأکید کرد: بازیکنان جدید با روی باز به باشگاه استقلال آمدند و قرارداد بستند. همچنین ما سقف بودجه را رعایت می‌کنیم. بازیکنان جدید با انگیزه خاصی به تیم استقلال پیوستند و ما قرارداد زیر2 سال  با بازیکنان جدید نبستیم.
 
مدیرعامل استقلال بیان کرد: ما در هفته آینده هم بازیکنان جدیدی که جذب کنیم را به اطلاع هواداران می‌رسانیم.
 
وی در خصوص اینکه چرا در دقیقه 90 بازیکنان جدید را معرفی کرد گفت: ما نمی‌توانستیم که سریع نام بازیکنان را اعلام کنیم چرا که وظیفه‌ای در قبال این بازیکنان داشتيم که باید صورت می‌گرفت و بعد نامشان اعلام می‌شد.

**ابراهيمي: برای کسب تجربه جدید به استقلال آمدم/مسائل مالی برایم مهم نبود

امید ابراهیمی بعد از بستن قرارداد با تیم استقلال گفت: خوشحالم که به تیم بزرگ استقلال پیوستم با صحبت‌هایی که با افشارزاده و نظری جویباری داشتم تصمیم گرفتم که به این باشگاه بپیوندم.
 
ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: من دوست داشتم که با قلعه‌نویی کار کنم. بر این اساس با باشگاه استقلال قرارداد بستم. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و من مطمئن هستم  که با هدایت این مربی ما بازیکنان استقلال سال خوبی را در فصل چهاردهم با یکدیگر خواهیم داشت.
 
ابراهیمی در خصوص اختلافش با کرانچار و جدايی‌اش از سپاهان گفت: اختلافی با کرانچار نداشتم قراردادم با باشگاه سپاهان به پایان رسیده بود بر این اساس تصمیم گرفتم که به باشگاه استقلال بپیوندم. همچنین با خلیلیان مدیرعامل سپاهان هم مشکلی ندارم تصمیم خودم بود که به باشگاه استقلال بیایم تا شرایط جدیدی را تجربه کنم.
 
وی در خصوص اينکه آيا شرایط مالی در آمدنش به تیم استقلال تأثیر داشت گفت: برایم مسائل مالی مهم نیست و هیچوقت هم به دنبال پول نبودم من همواره به دنبال پیشرفت کردن هستم به خاطر همین به استقلال آمدم.
 
هافبک جدید تیم استقلال بیان کرد: ما بازیکنان باید تمام تلاشمان را در تمرینات بگذاریم تا بهترین عملکرد را برای تیم استقلال داشته باشیم. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی برای تیم استقلال داشته باشم و رضایت باشگاه و کادر فنی را جلب کنم.
 
وی در پایان در خصوص شماره‌ای که به تن خواهد کرد گفت: من مشکلی در این ارتباط ندارم و هر شماره‌ای که خالی باشد می‌گیرم.

**شهباززاده: به خاطر قلعه‌نویی استقلالی شدم

سجاد شهباززاده بازیکن جدید تیم استقلال گفت:خوشحالم که به استقلال آمدم و افتخار می‌کنم که فصل جدید در اين باشگاه بزرگ بازی می‌کنم.
 
شهباززاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: حضور قلعه‌نویی در آمدنم به استقلال تأثیرگذار بود. همچنین پیشرفت در این تیم برایم مهم‌تر از مسائل مالی بوده است.
 
شهباززاده در خصوص مسائل حاشیه‌ای که در مورد وی با باشگاه استقلال وجود داشت بیان کرد: باشگاه استقلال فصل گذشته هم مرا می‌خواست که با باشگاه سایپا مذاکراتی انجام داد اما موفق به جذب من نشد به هر حال دست من نبود که به باشگاه استقلال بپیوندم بلکه مسئله‌ای بین 2 باشگاه بود که در نهایت باشگاه سایپا قبول نکرد من فصل گذشته به استقلال بپیوندم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی برای پیوستن به استقلال نداشتم و امروز هم با این تیم قرارداد بستم.
 
مهاجم جدید باشگاه استقلال در خصوص عدم موفقیت برخی از بازیکنان با حضور در تیم استقلال گفت: فوتبال همین است اگر کارها درست انجام شود مشکلی پیش نمی آید من هم تمام سعی‌ خود را انجام می‌دهم تا در تیم استقلال موفق باشم.

**فخرالدينی: مدتهاست فکر پيوستن به استقلال را در سر دارم

بازیکن جدید تیم استقلال گفت: از مدت‌ها پیش به فکر حضور در تیم استقلال بودم و امروز هم قراردادم را با این باشگاه بستم.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم که امیرخان به من اعتماد دارد و مرا به عنوان بازیکن جدید قبول کرد.

فخرالدینی در خصوص اینکه مسائل مالی باعث حضورش در تیم استقلال شده است يا خير گفت: مسائل مالی برایم مهم نبود و من برای پیشرفت کردن به استقلال آمدم.  
 
وی در خصوص رقیبانش در تیم استقلال اظهار داشت: صحبت خاصی در این خصوص ندارم، خسرو حیدری دوست خوب من است و من مشکلی با وی ندارم. همچنین من جایی می‌روم که پیشرفت کنم.
 
وی درباره ارتباط راه یافتن  از تیم‌های سرخابی به تیم ملی بیان کرد: به نظرم حضور در تیم‌های سرخابی برای راه یافتن به تیم ملی تأثیرگذار است. همچنین راه یافتن از تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تیم ملی نسبت به دیگر تیم‌ها راحت‌تر است.

**صادق‌پور: قلعه‌نويی سالی‌ پر بار را پيش رو دارد
 
صادق پور نايب رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات شد و لیست بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی را پیگیری کرد. بر این اساس سه بازیکن جدید امروز به استقلال پیوستند.
 
صادق‌پور در ادامه اظهار داشت: تیم استقلال در  فصل نقل و انتقالات روال طبیعی خود را طی می‌کند با توجه به فضای خوبی که در باشگاه وجود دارد و حضور حوزه‌های تخصصی در باشگاه به نظر می‌رسد که قلعه‌نویی سال پرباری را در باشگاه استقلال داشته باشد.
 
وی بیان کرد: به نظرم کادر فنی امسال در فضای بهتر و با آرامش کامل بتواند کارش را به خوبی انجام دهد. همچنین نظری جویباری طی روزهای آینده با بازیکنان دیگری که مدنظر قلعه‌نویی هستند مذاکره  و بعد از نهایی شدن اعلام می‌کند.
 
نايب رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره دیر اعلام شدن دستیاران قلعه‌نویی گفت: معرفی دستیاران جدید در اختیار افشارزاده و قلعه‌نویی هست و اعضای هیئت مدیره درباره این موضوع دخالتی نمی‌کنند بهرحال بعد از بررسی همه جوانب دستیاران قلعه‌نویی معرفی خواهند شد.
 
صادق‌پور اظهار داشت: افراد متخصص در باشگاه استقلال بر اساس روند سازمانی باشگاه کار می‌کنند همچنین سلسله مراتب در باشگاه استقلال وجود دارد و وظایف تقسیم بندی شده است و اعضای هیئت مدیره بر اساس آن عمل می‌کنند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: معرفی دستیاران قلعه‌نویی نیاز به سلسله مراتب اداری دارد همچنین دستیاران قلعه‌نویی باید افراد باکیفیت باشند که بتوانند به سرمربی تیم کمک کنند شایسته‌سالاری و صلاحیت داشتن فاکتورهای انتخاب دستیاران قلعه‌نویی هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به تیم‌های پایه، قانونمندی باشگاه سرلوحه مسئولان خواهد بود تا فرآیند باشگاه استقلال به خوبی طی شود.

انتهای پيام/

برچسب ها: کنفرانس ، استقلال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
4 مقدس
۱۸:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
تا ابد آبی
آخرین اخبار