کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پایان تمرین روز گذشته در جمع خبرنگاران حضور یافت و با آنها گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کارلوس کی روش گفت: در ابتدا باید به شما خوش آمد می گویم وامیدوارم کار خود را در برزیل به خوبی انجام و اخبار تیم ملی را به خوبی پوشش دهید.
 
سرمربی تیم ملی در ادامه در مورد پست‌هایی که به جمع بندی نهایی نرسیده است گفت: ما مشغول کار و تست بازیکنان بودیم و اکنون مشغول آماده‌سازی بازیکنان برای بازی با نیجریه هستیم. در حال حاضر حقیقت مطلب این است که شک و شبهه زیادی نداریم. کارمان را انجام دادیم و اردوهایمان را پشت سر گذاشتیم و در مورد بازیکنان هم شک ندارم و دقیقا می‌دانم کدام بازیکنان بازی را آغاز می‌کنند.
 
سرمربی تیم ملی به بازیکنان ایران یک توپ تنیس داده است. او در مورد این کارش و اینکه برای چه اهدافی در برزیل حضور دارد، اظهار داشت:خیلی شفاف و ساده می‌گویم. قبلا هم به رسانه‌های برزیلی گفته‌ام که حضور ایران در جام جهانی 2014 یک بخت‌آزمایی یا قرعه‌کشی نبود بلکه ما استحقاق حضور در جام جهانی و بازی مقابل تیم‌های بزرگ را داشتیم. همه شما به خاطر دارید بعد از بازی مقابل کره جنوبی و صعود ایران به جام جهانی دقیقا روزی که به ایران رسیدیم من ساعت 11 صبح به سازمان لیگ رفتم و با بعضی مسئو.لان صحبت کردم و شروع برنامه‌‌ریزی خود را از همان زمان انجام دادیم.
 
کی‌روش در ادامه گفت: اگر شما صحبت رسانه‌ها را نگاه کنید همه آنها از حضور ایران در جام جهانی صحبت می‌کنند و ما هم دقیقا دنبال همین هدف بودیم که آنها بدانند ایران در جام جهانی حضور دارد و با تیم‌های بزرگ بازی می‌کند و به همین دلیل در تمامی‌ بازی‌هایمان سعی می‌کنیم که هر چه در توان داریم برای غرورآفرینی هواداران فوتبال ایران انجام دهیم و باعث خوشحالی و رضایت آنها شویم.همانطور که گفتم طبق صحبت رسانه‌ها در گروه ما اینگونه به نظر می آید که گویا تنها نیجریه، بوسنی و آرژانتین به دنبال صعود هستند. این دقیقا هدف ما است که توجه آنها از ما منحرف شود و بتوانیم از کوچکترین اشتباه آنها برای صعود به مرحله بعدی استفاده کنیم.
 
سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار انگلیسی درباره همزمانی ماه مبارک رمضان با مرحله حذفی جام جهانی گفت: بازیکنان ایران و بیشتر بازیکنان مسلمان قبلا این تجربه را داشته‌اند و به تعهدات دینی خود آشنایی دارند. شناخت خوبی در این زمینه داریم و تعادل خوبی ایجاد خواهد شد و در ماه رمضان مشکلی نخواهیم داشت.
 
وی در اینکه دیدار با آرژانتین سخت ترین دیدار ایران خواهد بود گفت: مسلما تمام بازیها برای ما دیدارهای مهمی خواهند بود. تلاش ما این است که بتوانیم در هر سه بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. ما شناخت خوبی از بازیکنان حریف داریم. کار ما این است که نه بازیکنان حریف را دست بالا بگیریم و نه انها را دست کم بگیریم. ما باید واقع نگر باشیم و با تمام توان تلاش کنیم.
 
کی روش در واکنش به پرسشی که عنوان کرد ممکن است عکس سرمربی نیجریه را هم مثل سرمربی کره روی پیراهن تان داشته باشید تا انگیزه بازیکنان را بیشتر کنید، گفت: مهمترین مسئله ما این است که برابر بهترین تیم های دنیا بازی کنیم. دیدار با نیجریه برای ما بازی دیگری است که در فضای جام جهانی برگزار خواهد شد. این دیدار ها هم مثل بازیهای دیگر به گونه ایست که 90 دقیقه درگیرانه خواهد بود در توپ گرفتن و حمله کردن. ما در مورد یک مطلب نمی توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما باید هزار درصد توانمان را بگذاریم. بازیکنان ما هم این را به خوبی می دانند که فقط یک بار فرصت حضور در جام جهانی را خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، جام جهانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار