عبدالله بابایی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در شیراز گفت : طی 3 تا 4 ماه آینده عرضه ویتارا خواهیم داشت و برنامه‌ای برای تغییر قیمت این خودرو نداریم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛

بابایی همچنین از ورود دنا به بازار طی یکی دو ماه آینده خبر داد و افزود : تحویل این خودرو به مشتریان از مردادماه آغاز می‌شود و طی امسال 15 هزار دستگاه دنا به مشتریان عرضه می شود.

وی در مورد وضعیت بازار خودرو نیز بیان کرد : طی 3 ماهه دوم امسال حاشیه بازار خودرو کاهش خواهد یافت و بازار در 3 ماهه سوم سال به تعادل می‌رسد و در 3 ماهه چهارم نیز ثبات بازار را شاهد خواهیم بود.

معاون فروش و بازاریابی ایران ‌خودرو ادامه داد: سهمیه شهرهای بزرگ و تهران از فروش نقدی محصولات ایران خودرو نیز در آینده افزایش خواهد یافت.

بابایی در مورد مشکل مردم برای خرید اینترنتی محصولات ایران‌خودرو و برخی واسطه‌گری‌ها توسط نمایندگی‌های فروش این شرکت با بیان اینکه امسال 137 هزار و 538 دستگاه تجاری‌سازی شده است افزود : حدود 110 هزار خودرو به مردم تحویل داده شده و 27 هزار دستگاه خودرو نیز در حال توزیع است.

وی گفت : بیش از 155 هزار ثبت‌نام برای خرید محصولات ایران‌خودرو انجام شده است که 110 هزار ثبت‌نام از طریق فروش فوری و 40 هزار ثبت‌نام نیز از طریق پیش‌فروش خودرو صورت گرفته است.

بابایی با بیان اینکه 80 درصد فروش ایران‌خودرو اینترنتی و بقیه از طریق نمایندگی‌های این شرکت صورت می‌گیرد ادامه داد : سهمیه خودرو برای نمایندگی‌های ایران خودرو به طور مساوی در نظر گرفته شده و با توجه به وسعت هر شهر و جمعیت آن تعداد نمایندگی‌ها مشخص است./

انتهای پیام/س


برچسب ها: تولید ، محصول ، ایران ، سوزوکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.