رئیس دادگستری شهرستان ملارد گفت: یکی از اولویت‌های مدنظر ما در حوزه‌ی شوراهای حل اختلاف این شهرستان، افزایش فعالیت مجموعه‌ی مذکور در نوبت صبح است که در این راستا شعبه‌ای ضروری هم برای موارد خاص در نوبت مورد اشاره گردآوری شده است.

 داوود محمودی، رئیس دادگستری شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن با اشاره به نقش مؤثر شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش اظهار داشت: با توجه به این‌که فعالیت شوراهای حل اختلاف در نوبت عصر به دلیل تعطیلی ادارات در مقطع زمانی مذکور( 3 تا 6 بعد از ظهر) باعث محدودیت‌هایی برای مراجعه کنندگان می‌شود،‌ در نظر داریم فعالیت‌ این نهاد را در نوبت صبح نیز پیگیری نماییم.

وی در ادامه افزود: در همین ارتباط، شعبه‌ای ضروری برای موارد خاص در  نوبت صبح برپا نمودیم که فضل الهی در آینده، شاهد افزایش فعالیت شعب در نوبت‌های صبح خواهیم بود. 

داوود محمودی در پایان با اشاره به ضرورت ساماندهی ساختمان‌ها و فضای مورد نیاز شوراهای حل اختلاف خاطرنشان کرد:  با همیاری مسئولین استان و جذب نیروهای جدید، بخش قابل توجهی از محدودیت‌های موجود در عرصه‌ی مذکور رفع و دفع خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، حل ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار